موظف به استقبال و حمایت از رویکردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف هستیم

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۱:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۶۵۴۹
موظف به استقبال و حمایت از رویکردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف هستیم
رضا قاسمیان،موظف به استقبال و حمایت از رویکردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف هستیم

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در آیین افتتاحیه برنامه جامع اشتغال‌زایی و کارآفرینی دانش‌بنیان دانشگاه محقق اردبیلی با یادآوری شعار سال اظهار کرد: برای تحقق شعار سال و رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب، موظف به استقبال و حمایت از رویکردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف هستیم و اولویت این تکلیف را نیز بر تمامی دستگاه‌های اجرایی الزام کرده‌ایم.

وی افزود: افراد خلاق و ایده‌پرداز با پیگیری رویکرد دانش‌بنیان، هر نقطه‌ای از محیط اطراف را معدن طلا می‌بینند و با تمرکز و تلاش به کشف و رشد و ارزش و بالندگی می‌رسانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: رونق دارایی‌های مادی جامعه و ایجاد ارزش‌افزوده زیاد، عمیقاً با رونق دانایی و آگاهی هر یک از افراد جامعه ارتباط مستقیم دارد و وجود این همه سرمایه‌های راکد، بیکاری، اشتغال کاذب و دلالی، هشداری برای متولیان امور فرهنگی و آموزشی است.

قاسمیان گفت: دانشجویانِ ایده‌پرداز با رویکرد کارآفرینی و اشتغال‌زایی، شخصیت نجات‌بخشی دارند و ابتدا خود را از بی‌تکلیفی و بیکاری نجات می‌دهند و سپس سرمایه‌های سرگردان و دیگران را و در این مسیر محیط زیست استان نیز از صنایع آلاینده نسل اول نجات پیدا می‌کند و در مسیر دانش‌بنیان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز