نقطه قوت تیم ملی والیبال نوجوانان در حمله است

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۶:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۶۸۸۲
نقطه قوت تیم ملی والیبال نوجوانان در حمله است
سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: نقطه قوت تیم ملی والیبال نوجوانان در حمله است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، محمد وکیلی گفت: این اردو، هشتمین اردوی آماده سازیست که در ارومیه برگزار می شود و روز گذشته در روز چهارم بازی تدارکاتی با تیم دانشگاه مسابقه به سرمربی‌گری جواد محمدنژادی برگزار کردیم که باید از مسئولین این تیم بابت این دیدار تشکر کنیم.

وی افزود:  در این مسابقه تدارکاتی، تجربه خوبی برای بازیکنان نوجوان بدلیل تحت فشار قرار گرفتن بوجود آمد ضمن اینکه نتیجه مسابقه برای ما اهمیت نداشت و سعی کردیم بازیکنانمان تجربه خوبی در یک بازی پرفشار داشته باشند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان اضافه کرد: مسابقات آسیایی مردادماه برگزار می شود و نسبت به زمان شرایط خوبی قرار داریم و فشار تیم در مرحله بدنسازی است و مهم ترین نیاز ما بازی‌های تدارکاتی است و تنها تمرین نمی تواند برای تیم مفید باشد و هدف از انتخاب ارومیه در این مرحله اردو، بدلیل حضور تیم‌های پیکان و شهداب در جام باشگاه‌های آسیا، امکان برگزاری مسابقه تدارکاتی در این شهر است.

وکیلی گفت:  بازی های تدارکاتی خوبی در ترکیه و ایتالیا داشتیم و اکنون در ارومیه دنبال مسابقه با تیم های داخلیست و هم اکنون منتظر انتخاب میزبان مسابقات آسیایی از بین ارومیه و تهران هستیم تا بتوانیم نسبت به میزبان تمرینات بیشتری انجام و آماده این رقابت ها شویم.

وکیلی افزود: تیم کنونی بدلیل شرایط خاص کرونایی در ۲ سال اخیر تمرینات کمتری نسبت به دوره‌های قبل تر داشته اند هرچند از نظر میانگین قدی با ۱۹۸ سانتی‌متر در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.

وی گفت: بازیکنان ما بیشتر متولدین ۸۳ هستند هرچند بازیکنان جوان تر و متولد ۸۶ نیز در تیم حضور دارند و انتظار داریم از نسل کنونی، ستاره‌های جدیدی به والیبال معرفی شود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان اضافه کرد: در این نسل بدنبال تمرینات بیشتر و رسیدن به شرایط مطلوب تر بدلیل تمرینات کمتر بازیکنان در ۲ سال کرونایی اخیر هستیم.

وکیلی خاطر نشان کرد: نقطه قوت تیم در حمله است ضمن اینکه همه بازیکنان حاضر سرویس‌های پرشی می‌زنند که نسبت به دوره‌های قبل شاهد این موضوع هستیم و نسل آینده تیم ملی نسبت به نسل‌های کنونی تفاوت خواهدداشت.

وی ادامه داد: فعلا اردو به اردو پیش می‌رویم و برحسب انتخاب میزبان، اردوهای بیشتر را به شهر انتخاب شده منتقل خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز