رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان منصوب شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۷:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۷۴۲۱
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان منصوب شد
طی حکمی ازطرف معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی لرستان منصوب و معرفی شد.

 به   گزارش  خبرگزاری  برنا  از   لرستان ؛  طی حکمی از سوی  سید مجتبی خیام نکویی، معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، " کریم قربانی" به سمت سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی لرستان منصوب و معرفی شد.

کریم قربانی دارای مدرک دکترای علوم دامی "گرایش تغذیه طیور"، مدرس دانشگاه و عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان می باشد و پیش از این به مدت ۵ سال ریاست مرکز کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان و ۴ سال رئیس بخش تحقیقات علوم دامی مرکز را بر عهده داشته است.

  در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان دکتر مؤیدی معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، مهندس شاهرخی رئیس سازمان کشاورزی جهاد کشاورزی استان لرستان، مدیران کل ادارات تابعه، معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان حضور داشتند.

در این مراسم از زحمات دکتر میرحسن بیرانوند، رئیس سابق مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان تقدیر به عمل آمد.

 انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز