استاندار اردبیل بیان کرد: نقش تأثیرگذار تضارب آرای احزاب و تشکل‌ها در اتخاذ تصمیمات در استان

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۳۲۸۹۸۶
استاندار اردبیل بیان کرد: نقش تأثیرگذار تضارب آرای احزاب و تشکل‌ها در اتخاذ تصمیمات در استان
سیدحامد عاملی، تضارب آرای احزاب و تشکل‌ها در اتخاذ تصمیمات نقش تأثیرگذار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در نشست با نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی استان اظهار کرد:احزاب و تشکل‌ها نمایندگان افکار عمومی هستند و تضارب آرا و نظرات آنان در تصمیم‌گیری‌ها موثر است و این گروه‌ها جزو افراد دارای دغدغه نسبت به مردم، آینده و ارتقای وضعیت جامعه هستند.

نتیجه تمام تلاش‌ها چه از سوی مسؤولان و چه از طرف احزاب و گروه‌ها برای به تعالی رساندن مادی و معنوی انسان‌ها در جامعه است و باید زمینه رشد و تعالی منابع انسانی دارای استعداد استان اردبیل را که جزو سرمایه‌های اجتماعی هستند، فراهم کنیم.

برای کاهش مشکلات جامعه و برنامه‌ریزی برای ارتقای وضعیت استان اردبیل، نیازمند همفکری و اقدام همدلانه هستیم و لازم است در این راستا احزاب نیز نسبت به احصا و استخراج علل مشکلات و ارائه چارچوب حل آن‌ها همکاری کنند.

توزیع عادلانه یارانه‌ها با پرداخت مستقیم به مردم

در خصوص اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، با توجه به این‌که یارانه‌ای که قبلاً تخصیص می‌یافت، گذشته از این‌که به‌صورت مناسب دست مردم نمی‌رسید، بیش‌تر شامل دهک‌های بالا شده و دهک‌های پایین جامعه از کم‌ترین میزان آن بهره‌مند می‌شدند که با هدف استفاده عادلانه از یارانه، تصمیم گرفته شد یارانه به‌طور مستقیم به حساب مردم واریز گردد.

اگر مانند روال سال‌های گذشته‌، یارانه به‌صورت ارز به واردکننده پرداخت می‌شد، باید ۲۵ تا ۳۰ میلیارد دلار ارز تخصیص می‌یافت که این به معنای افزایش مجدد پایه پولی و نقدینگی بوده و تورم لجام گسیخته را به‌دنبال داشت، بنابراین مسیر انتخاب‌شده، یک مسیر ناگزیر بوده و در سطح کلان نیز اصلاح وضعیت اقتصادی یک ضرورت است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز