در تأمین‌ کالاهای اساسی هیچگونه کمبودی نداریم

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۷:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۹۲۲۷
در تأمین‌ کالاهای اساسی هیچگونه کمبودی نداریم
رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان از افزایش تسهیلات دامدار کارتهای روستایی از سقف ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان خبرداد.

 به   گزارش   خبرگزاری   برنا  از   لرستان   ؛  سید عماد شاهرخی امروز  در جلسه گردهمایی بازرسین تنظیم بازار و بازرسی و نظارت بر توزیع محصولات کشاورزی، اظهار کرد: با اجرای اصلاح یارانه‌ها، دست بسیاری از مفسدان و رانت‌خواران از سفره مردم کوتاه خواهد شد.

او افزود: اقدامات خوبی نیز در خصوص اجرای طرح صورت گرفت، با این حال دشمنان جمهوری اسلامی با عداوت همیشگی خود به دنبال ایجاد آشوب و جنگ روانی از طریق رسانه‌های خارجی و فضای مجازی هستند.

 رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان با تاکید بر جهادتبیین طرح اصلاح یارانه‌ها، تصریح کرد: امروز نیازمندیم که کارگزاران دولت با بصیرت، انقلابی و دارای روحیه جهادی باشند.

شاهرخی با اشاره به افزایش گشتهای مشترک بازرسی با تعزیرات و سازمان صمت* از واحدهای عرضه و توزیع کالا، گفت: در این برهه از زمان باید کنار مردم باشیم چرا که جدای از آن‌ها نیستیم، از این‌رو باید از حقوق شهروندان دفاع کرده و مانع تضییح حقوق آن‌ها شویم.

 رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان خاطرنشان  کرد: با توجه به شرایط اقتصادی گذشته، چاره‌ای جز اصلاح یارانه‌ها نداشتیم، جراحی شیرینی که سلامت نظام اقتصادی به آن وابسته است.

 شاهرخی به افزایش تسهیلات دامدار کارت‌های روستایی از سقف ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان اشاره  کرد ویادآورشد: برای دامداری‌های صنعتی نیز تسهیلاتی پیش‌بینی شده که به زودی ابلاغ خواهد شد.

او با تأکید بر اینکه در تأمین‌ کالاهای اساسی هیچگونه کمبودی نداریم، گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۲۰۰ تن برنج را در  انبارها داریم که به تدریج و با همان نرخ قبلی بین مردم توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان بیان کرد: ۱۲۰۰ تن شکر نیز دپو شده که به تدریج وارد بازار می‌شود، ۵۰۰ تن مرغ منجمد و روغن نیز به دلیل تقاضای بالا به تدریج وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز