جشنواره رسم جوانمردی در کرج برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۳۳۰۰۵۹
جشنواره رسم جوانمردی در کرج برگزار می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان از برگزاری جشنواره بزرگ رسم جوانمردی در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز؛ مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل، ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: این جشنواره به منظور تجلیل از برترین های " فرهنگ ورزش " و در راستای اجرای یک پویش ملی هدفمند برای ارتقای فرهنگی نه تنها بخش ورزش بلکه کل بخش فرهنگ انجام می گیرد.

وی افزود: این جشنواره به صورت ملی در سراسر کشور برگزار خواهد شد که در استان البرز نیز ۱۰ ورزشکار جوانمرد و اخلاق مدار را مورد تجلیل قرار خواهیم داد.

جانعلی با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: تقویت و ارتقاء روحیه پهلوانی و پاسداشت ارزش های معنوی و اخلاقی در میان جامعه ورزش، تقویت و ترویج فرهنگ حرفه ای در ورزش با تأکید بر ترویج فرهنگ فتوت و رسم جوانمردی، پاسداشت و صیانت از فرهنگ اسلامی ایرانی در بخش ورزش کشور و ارتقای سلامت و افزایش نشاط اجتماعی از جمله مهمترین اهداف این جشنواره می باشد.

وی ادامه داد: در این برنامه علاوه بر تجلیل از ورزشکاران اخلاق مدار، تعدادی از ایثارگران شاغل در اداره کل و خانواده شهدای ورزشکار استان نیز تجلیل خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: جشنواره رسم جوانمردی استان البرز روز پنجشنبه مورخ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸ در پارک تنیس کرج برگزار خواهد شد که از عموم شهروندان دعوت به عمل می آوریم در این جشن پر شور و نشاط فرهنگی ورزشی حضور به هم رسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز