اشتغال به کار ۳۰۰ نفر از مادران سرپرست خانوار در دارالاکرام

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۱:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۰۱۹۱
اشتغال به کار ۳۰۰  نفر از مادران سرپرست خانوار در دارالاکرام
دارالاکرام دانش‌آموز را جدای از خانواده‌اش نمی‌داند و معتقد است در مسیر آموزش درست، دانش‌آموز باید فارغ از دغدغه‌های دیگر اعضای خانواده باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،  موسسه‌ی نیکوکاری دارالاکرام، حامی تحصیل و آموزش 8 هزار کودک و نوجوان بااستعداد فاقد سرپرست موثر، دارای 25 شعبه در 95 شهر ایران است. شعبه‌ی زاهدان این موسسه که از سال 1397 آغاز به کار کرده بیش از 400 دانش‌آموز این استان را بورسیه تحصیلی کرده است.

 این موسسه‌ی مردم‌نهاد با ارائه‌ی بسته‌های حمایتی پنجگانه آموزشی؛ معیشتی؛ بهداشتی و درمانی و سلامتی؛ مشاوره و روانشناسی و نیز فرهنگی و هنری و ورزشی دانش‌آموزان را در مسیر آموزش و یادگیری و نیز شکوفایی استعدادهای بالقوه‌شان به همت نیکوکاران و خیرین همراهی می‌کند.

مدیر موسسه‌ی دارالاکرام زاهدان در گفت‌وگو با برنا گفت: دارالاکرام دانش‌آموز را جدای از خانواده‌اش نمی‌داند و معتقد است در مسیر آموزش درست، دانش‌آموز باید فارغ از دغدغه‌های دیگر اعضای خانواده باشد. به این منظور طی رایزنی‌های مکرر مبنی بر اشتغال به کار مادران سرپرست خانوار دانش‌آموزان بورسیه‌شده بر اساس حقوق وزارت و مزایای وزارت کار 100 نفر از مادران جهت فعالیت در کارخانه تولید سم و 20 نفر از مادران واجد شرایط در کارخانه فولاد زاهدان مشغول به کار شده‌اند.

علی زارعی گفت: جهت سهولت تردد این مادران وسایل ایاب و ذهاب نیز برایشان فراهم است.

مدیر دارالاکرام زاهدان همچنین افزود:  100 نفر از مادران دانش‌آموزانی که دارای شرایط لازم باشند نیز می‌توانند در بیمه‌ی پاسارگاد به صورت دورکار استخدام شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز