استاندار البرز: مردم در صف اول بهره‌مندی از یارانه‌ها قرار می‌گیرند

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۰۴۲۸
استاندار البرز: مردم در صف اول بهره‌مندی از یارانه‌ها قرار می‌گیرند
استاندار البرز با اشاره به اینکه مردم در صف اول بهره مندی از یارانه ها قرار می‌گیرند گفت: عموم جامعه اگر از اهداف عادلانه سازی یارانه ها آگاه شوند، همراهی و استقبال بیشتری می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی در نشست صمیمی با روسای اتحادیه های مرکزی استان و بررسی و رفع مشکلات و دغدغه های اصناف که امروز چهارشنبه برگزار شد، با بیان اینکه همواره همکاری، همدلی، وحدت و انسجام حلال مشکلات بزرگ بوده، افزود: همه باید در کنار هم مانند یک تن واحد و یک خانواده در جهت ایجاد تحول اقتصادی با هدف ارتقا معیشت و افزایش بهره مندی مردم از یارانه ها همراهی و اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم، ولی نعمت ما هستند و همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند، ادامه داد: اقدام بر اساس خردجمعی و رویکرد همدلانه همواره نتیجه بخش بوده است.

عبداللهی گفت: دولت با شجاعت و شهامت وارد عمل شده و درصدد حل مشکلات اقتصادی کشور است تا تحول بزرگی در این زمینه حاصل شود.

وی افزود: دولت، سال گذشته حدود 320 هزار میلیارد تومان یارانه برای تهیه ذرت، سویا، جو، کنجاله سویا، روغن خوراکی، گندم، دارو و تجهیزات پزشکی یارانه اختصاص داد.

استاندار البرز گفت: بر این اساس این یارانه ها در خط اول به وارد کننده ها می رسید و در بطن جامعه و سفره مردم تاثیر چندانی نداشت.

این مسئول گفت: ۳۰ درصد مصرف گندم و ۷۰ درصد دانه های روغنی دنیا در کشورهای روسیه و اوکراین تامین می شود و اکنون علاوه بر اینکه خشکسالی در جهان بیداد می کند، جنگ روسیه و اوکراین نیز مزید بر علت شده که وضعیت گندم و دانه های روغنی در جهان تحت تاثیر این امر قرار گیرد.

وی در پایان گفت: یارانه هایی که در گذشته برای گندم و بسیاری از اقلام وجود داشت، بسترساز دست درازی دلالان و قاچاقچیان به یارانه ها می شد چراکه با صادرات غیرقانونی این محصولات به سودهای هنگفتی می رسیدند ولی مردم نفعی از آن نداشتند.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز