حسن رنگرز : روابط عمومی ها طلایه دار جهاد تبیین هستند

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۸:۳۹
کد خبر: ۱۳۳۰۴۸۵
حسن رنگرز : روابط عمومی ها طلایه دار جهاد تبیین هستند
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، ضمن تبریک این روز به فعالان این حوزه، نقش اطلاع رسانی و روابط عمومی را در جنگ رسانه ای مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، ضمن تبریک این روز به فعالان این حوزه، نقش اطلاع رسانی و روابط عمومی را در جنگ رسانه ای مورد توجه قرار داد.

 در  پیام  دکتر  رنگرز  آمده است :

روابط عمومی  ها یکی از ابزارها و الزامات عصر ارتباطات و اصلی ترین حلقه اتصال سازمان‌ها با جامعه محسوب می شوند.
 
معتقدم جایگاه  روابط عمومی  در هر سازمان‌ بواسطه تاثیرات مشورتی راهبردی و استراتژیک است و بسان فرصتی است برای هر سیستم تا خدمات و وظایف خود را به جامعه هدف به درستی اطلاع‌رسانی کند.
 
ازسویی بواسطه تاکیدات مقام معظم رهبری برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقش و اهمیت  روابط عمومی  ها در این جنگ رسانه ای پررنگ تر و تاثیرگذار تر به نظر می آید و می توان گفت :  روابط عمومی  ها طلایه دار جهاد تبیین در عصر حاضر محسوب می شوند .
 
اینجانب لازم می‌دانم فرارسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و  روابط عمومی  را به تمامی فعالان این عرصه، علی الخصوص  روابط عمومی  اداره کل ورزش و جوانان، ادارات شهرستان و هیات های ورزشی که علیرغم کاستی ها و دشواری ها با جدیت در راستای عمل به رسالت حرفه ای خود گام بر می‌دارند، تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت های ارتباطی و همت والای کارکنان خدوم این حوزه، شاهد شناسایی ظرفیت ها و اطلاع رسانی موثر در حوزه  ورزش و جوانان   مازندران  باشیم.
 
حسن  رنگرز

مدیرکل  ورزش و جوانان  مازندران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز