مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان های مازندران تجلیل شدند

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۷:۳۹
کد خبر: ۱۳۳۰۴۹۵
مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان های مازندران تجلیل شدند
به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، از مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان مازندران تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، با حضور دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، غلامی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، یگانه مدیر  روابط عمومی  و روهام ابوطالبی رئیس هیات ورزش همگانی، مراسم تجلیل از مسئولان  روابط عمومی  ادارات  ورزش و جوانان  شهرستان های  مازندران  در سالن شهید زرهون اداره کل  ورزش و جوانان   مازندران  برگزار شد. 

دکتر رنگرز ضمن تبریک و خداقوت به کارکنان حوزه  روابط عمومی  و اطلاع رسانی در  ورزش و جوانان  و هیات های ورزشی استان  مازندران  گفت : در روزهایی از مسئولان و کارکنان  روابط عمومی   ورزش و جوانان   مازندران  تجلیل می کنیم که مزین به نام هفته ترویج فرهنگ پهلوانی است و جا دارد صمیمانه از همه زحمتکشان عرصه اطلاع رسانی در حوزه  ورزش و جوانان  تقدیر و تشکر نماییم.

 وی در ادامه افزود؛ ورزش پدیده ای است اجتماعی با کارکردهای مختلف و گستردگی قابل توجه که اطلاع رسانی در آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. داریوش غلامی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل  ورزش و جوانان  نیز در جمع مسئولان  روابط عمومی  ادارات  ورزش و جوانان  ضمن تبریک این روز گفت : خداوند به قلم شما سوگند خورد و این نشان از رسالت مهم جامعه رسانه ای و اطلاع رسانی است. وی افزود؛ در حوزه ورزش نیازمندیم که قلم ها به حق باشند چراکه خبرهای درست منجر به عملکرد درست خواهند شد و نتیجه عملکرد  روابط عمومی  و اطلاع رسانی قطعا در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی تاثیرگذار خواهد بود.

 روهام ابوطالبی رئیس هیات ورزش های همگانی  مازندران  با تبریک روز  روابط عمومی  و ارتباطات، خواستار توجه ویژه جامعه رسانه ای و اطلاع رسانه به اهمیت موضوع ورزش همگانی شد. 

ابوطالبی با تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش های همگانی گفت : آمارهای نگران کننده درخصوص وضعیت سلامت جامعه، نگاه ها را به سمت توسعه ورزش همگانی در بین همه اقشار معطوف می کند و ما نیز با اقداماتی مانند طراحی اپلیکیشن رو درصدد همگانی کردن ورزش در استان هستیم. 

در ادامه سجاد یگانه مدیر  روابط عمومی  اداره کل  ورزش و جوانان   مازندران  با تبریک روز  روابط عمومی  و اطلاع‌رسانی و عرض خداقوت به همکاران در ادارات شهرستان، اداره کل و هیات های ورزشی بیان داشت؛ از حمایت ها و مساعدت دکتر رنگرز نیز قدردانی می کنیم که همواره در کنار ما بودند. 

وی با اشاره به ضعف سخت افزاری در حوزه اطلاع رسانی و  روابط عمومی  گفت : اگر تلاش شبانه روزی همکاران این حوزه نبود با توجه به امکانات و ملزومات حداقلی که در اختیار واحدهای  روابط عمومی  است قطعا در بیان دستاوردهای بزرگ  ورزش و جوانان   مازندران  دچار مشکل می‌شدیم.

 یگانه اهمیت روشنگری و اطلاع رسانی دستاوردهای نظام در همه حوزه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت : مقام معظم رهبری با درایت و دوراندیشی دقیق ، بحث جهاد تبیین را مطرح نمودند و حقیقتا همین کارکنان خدوم  روابط عمومی  و اطلاع رسانی در خط مقدم جهاد تبیین هستند.

 گفتنی است در پایان این مراسم از مسئولان  روابط عمومی  ادارات  ورزش و جوانان  و همکاران  روابط عمومی  در اداره کل  ورزش و جوانان   مازندران  تجلیل بعمل آمد

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز