درخشش دونده کردستانی در مسابقات کشوری

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۹:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۱۳۶۴
درخشش دونده کردستانی در مسابقات کشوری
کورش فرهادی دونده کردستانی و کارگر شهرداری سنندج موفق به کسب دو مدال طلا و نقره رقابت های دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  کورش فرهادی از  کارگران شاغل در سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری سنندج در رقابت های دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور در ماده پرش سه گام توانست صاحب مدال طلا شود و سهمیه حضور در مسابقات  اقیانوسیه را کسب کند.

این دوونده توانمند کردستانی همچنین عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره ماده پرش طول را به خود اختصاص داد.

کورش فرهادی عنوان کرد: سی و ششمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی جانبازان و معلولین کشور در بخش آقایان، تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک انتخابیه تیم ملی در تهران برگزار شد و توانستم دو مقام را کسب کنم.

وی افزود: از سال 80 ورزش را شروع کردم در سال 83 موفق به کسب نخستین مدال طلای کشوری شدم و در سال 84 برای بازی های آسیایی انتخاب و در سن 17 سالگی توانستم مدال طلای پرش دو را بدست آوردم.

این کارگر   شاغل در سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری سنندج با بیان اینکه در سال 85 و 86 و 87 موفق به کسب مقام های برتر در سطح کشور شدم اذعان کرد: 3 مدال جهانی را در رشته دوومیدانی در سال 87 کسب کردم.

وی با اشاره به اینکه سال 88 و 89 نیز در مسابقات کشوری موفق به کسب مقام های اول و مدال طلا شدم، افزود: در سال 90 در مسابقات بازی آسیایی مقام سوم پرش طول و در سال 91 در مسابقات جهانی ایتالیا مقام دوم، سال 93 طلای کشوری و سال 94 در مسابقات پرش طول امارات مقام سوم را کسب نمودم.

دوونده مدال آور کردستانی عنوان کرد: سال 95 مسابقات کشوری مقام نخست و برای مسابقات جهانی که در کشور تایلند برگزار شد انتخاب شدم و توانستم مقام دوم در پرش طولی را بدست آورم.

وی اذعان کرد: سال 97 در مسابقات جهانی رتبه سوم را کسب کردم در سال 98 به عنوان قهرمان کشور برای مسابقات جهانی هنگ کنگ انتخاب شدم اما با توجه به شیوع کرونا و عدم اعزام تیم موفق به شرکت در این مسابقات نشدیم.

وی اظهار کرد: بعد از وقفه دو ساله امسال موفق به شرکت در این مسابقات و کسب دو عنوان برتر شدم و از ماه آینده مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز