​تبادل تجربیات باعث ارتقا کیفیت خدمات فرهنگی خواهد شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۲۳:۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۳۳۲۱۶۹
​تبادل تجربیات باعث ارتقا کیفیت خدمات فرهنگی خواهد شد
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا اسلامی شهر مشهد گفت: تبادل تجربیات در حوزه فرهنگی و اجتماعی در بین کلانشهرهای ایران باعث ارتقا سطح کیفیت خدمات فرهنگی شهرداری ها در کشور خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، فاطمه سلیمی در حاشیه چهل و ششمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران، اظهار کرد: تبادل تجربیات در این دست از نشست ها باعث ارتقا سطح کیفیت در خدمات شهرداری خواهد شد.

وی افزود: در این نشست 7 کمیته ذیل کمیسیون فرهنگی و اجتماعی تشکیل شده که سه شهر تهران، مشهد و شیراز به عنوان ارائه دهنده اصلی، تجربیات خود را به سایر شهرها انتقال می‌دهند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا اسلامی شهر مشهد بیان کرد: این انتقال تجربیات باعث می‌شود تا به عبارتی شهرها ملزم نباشند تا چرخ را دوباره اختراع کنند و مسئولان شهری می‌توانند با گرفتن تجربیات سایر شهرها آن را در شهر خودشان پیاده کنند.

سلیمی اضافه کرد: با اجری طرح ها در شهر اول، آسیب ها و معضلات آن طرح نیز بدست آمده و پیاده سازی آن در شهرهای دیگر با قوت بیشتری انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: موضوع دیگر مورد بحث در این نشست می‌تواند تدوین برنامه واحد فرهنگی در کشور باشد؛ به عنوان مثال در دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س)، می‌توان برنامه ویژه دختران کشور را طراحی کرد.

چهل و ششمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به میزبانی شهرداری مشهد مقدس طی روزهای ۲و ۳ خردادماه با حضور مسئولان ۱۹ کلانشهر ایران برگزار می‌شود.

این مجمع با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و رییس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس، احسان متولیان، دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و معاونین و رؤسای سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری های کلانشهر کشور به میزبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس در حال برگزاری است.

نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با هدف بررسی برنامه های کمیسیون در سال۱۴۰۱و انتقال تجربیات مدیریت شهری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی برپا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز