حمایت از تاثیر سمن ها در زمینه فرهنگسازی موضوع فرزند آوری و جمعیت

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۳:۰۳:۵۶
کد خبر: ۱۳۳۲۸۸۰
حمایت از تاثیر  سمن ها  در زمینه فرهنگسازی موضوع  فرزند آوری و جمعیت
مدیر کل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش وجوانان گفت:در بحث فرهنگسازی موضوع جمعیت و فرزند آوری از گروه ها ،سمن ها و موسسات مردم نهاد به خاطر اثرگذاری شان در جامعه حمایت می کنیم.

به  گزارش  خبرنگار حوزه جوانان  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  حجت الاسلام مهدی متقی فر  روز چهارشنبه در حاشیه نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  استان که با محوریت اوقات فراغت جوانان و فرزند آوری  در  استانداری لرستان برگزار شده بود به خبرنگار برنا ، اظهار کرد:  تمام تلاش و قصد ما در وزارت  ورزش وجوانان  این است که با هم افزایی همه دستگاه ها و حمایت های وزارت ورزش وجوانان بتوانیم در حوزه اوقات فراغت ، سبک زندگی و ازدواج جوانان گام های خوبی را برداریم .

او با اشاره به مهمترین برنامه های وزارت  ورزش وجوانان  در  بحث فرزند آوری  وافزایش جمعیت ، افزود: براساس قانون جوانی جمعیت که سال گذشته توسط ریاست محترم جمهوری ابلاغ شد تکالیفی بر عهده داریم که یکی از مهمترین تکالیف شروع حمایت از گروه های فعال و  جهادی و مردمی در حوزه جمعیت و فرزند آوری است که  در این راستا  طی  هفته " جمعیت" همایشی را با حضور همه  کشور جهت استفاده از همه ایده ها برگزار کردیم .

 مدیر کل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش وجوانان   با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در بحث جمعیت و فرزند آوری در سطح  جامعه ، تصریح کرد: در این زمینه  از گروه ها ،سمن ها و موسسات مردم نهاد به خاطر اثرگذاری شان در جامعه حمایت می کنیم.

 حجت الاسلام متقی فر به  موضوع اوقات فراغت جوانان نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز در هر دو حوزه ورزش و جوانان  برنامه های ویژه ای را با هم افزایی دستگاه های دیگر در نظر  داریم که به صورت استانی  تصمیم گیری خواهد شد.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز