آغاز دوره مربیگری بین‌المللی سطح ۲ والیبال با حضور سعید معروف

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۳:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۲۹۰۵
آغاز دوره مربیگری بین‌المللی سطح ۲ والیبال با حضور سعید معروف
رئیس هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: دوره مربیگری بین‌المللی سطح ۲ در بخش آقایان با حضور ۴۵مربی از شهرهای مختلف کشور در ارومیه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، پیمان رضایی افزود: این دوره برای اولین بار در استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه و با حضور ۴۵ مربی از شهرها و استان‌های مختلف کشور درحال برگزاریست.

وی گفت: این دوره بصورت آنلاین از تاریخ ۲ تا ۴ و بصورت حضوری و عملی از تاریخ ۴ تا ۸ خردادماه درحال برگزاریست.

رئیس هیات والیبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: «چنگیز آکارچشمه» از کشور ترکیه و عضو هیات علمی دانشگاه گز و سرمربی سابق تیم "هالک بانک ترکیه" به عنوان مدرس و «جواد مهرگان» رئیس کمیته آموزش فدراسیون والیبال به عنوان دستیار این دوره را تدریس خواهندکرد.

رضایی افزود: برای این دوره در ابتدا ۸۰ نفر ثبت نام کرده بودند که ۴۵ نفر بدلیل ظرفیت سالن حضور یافته اند.

وی اضافه کرد: حضور چهره‌های شاخص والیبال از جمله «میرسعید معروف» اسطوره والیبال کشورمان به عنوان مربی در این دوره از نکات مهم آن هستند.

رضایی گفت: این سطح از دوره مربیگری در حالی برای اولین در ارومیه برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم با بهترین میزبانی بتوانیم در بالارفتن سطح و دانش مربیان والیبال کشور سهیم باشیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم در آئین آغاز دوره حضوری و عملی این دوره افزود: پتانسیل و ظرفیت بالای والیبال شهر ارومیه نوید برگزاری دوره‌ها و میزبانی مسابقات مختلف را به بهترین شکل فراهم می‌آورد و باید از نگاه ویژه فدراسیون والیبال به این شهر قدردانی کنیم.

سجاد بیرامی خاطر نشان کرد: میزبانی مسابقات نوجوانان والیبال آسیا در مردادماه امسال در شهر ارومیه و حضور «سعید معروف» برند والیبال کشورمان از این شهر در این دوره و همچنین سابقه دیرینه والیبال شهر ارومیه از شرایط ایده‌آل شهر ارومیه در رشته والیبال حکایت دارد.

دوره مربیگری بین‌المللی سطح دو والیبال با حضور سعید معروف در ارومیه آغاز شد

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز