حسینی پور : توسعه شهرستان ها از سیاست های اجرایی استان است

۱۴۰۱/۰۳/۰۶ - ۲۲:۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۳۳۳۵۶۳
حسینی پور : توسعه شهرستان ها از سیاست های اجرایی استان است
سیدمحمود حسینی‌پور، با بیان این که سیاست اجرایی استان بر این است که شهرستان ها و از جمله گلوگاه همه جانبه توسعه یابد، اظهار داشت: برای تحقق این امر اراده درونی هم لازم است و برای رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در گلوگاه نخبگان علمی این شهرستان پای کار بیایند. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سیدمحمود حسینی‌پور، پیش از خطبه‌های نماز جمعه گلوگاه در جمع نمازگزاران در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با بیان این که گلوگاه مستعد توسعه است، افزود: تا جایی که مسوولان ارشد استان در توان خواهند داشت، برای گره گشایی از دغدغه های مردم این شهرستان تلاش خواهند کرد.

وی گفت: گلوگاه باید از مسیر گردشگری نهایت بهره را ببرد و مسوولان و مردم با اجرای طرح های عمرانی این شهرستان را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که سیاست اجرایی استان بر این است که گلوگاه همه جانبه توسعه یابد، اظهار داشت: برای تحقق این امر اراده درونی هم لازم است و برای رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در گلوگاه نخبگان علمی این شهرستان پای کار بیایند.

وی افزود: کارگروه توانمندسازی گلوگاه باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد و سند ارتقاء سطح کمی و کیفی این شهرستان هم هر چه سریع تر از سوی نخبگان علمی تدوین شود.

حسینی‌پور با تاکید بر این که برای توسعه گلوگاه باید چشم انداز ۲۰ ساله تدوین شود، گفت: زیرساخت های این شهرستان در شان و منزلت مردم آن نیست و تدوام این رویه می تواند در آینده آسیب های اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: گلوگاه نیازمند مدیریت یکپارچه و قوی برای توسعه اقتصادی است و در این بین همدلی و هماهنگی مردم و مسوولان برای تحقق این امر اجتناب ناپذیر است.

سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران امروز جمعه ششم خرداد به همراه ۵۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی به شهرستان گلوگاه سفر کرده تا از نزدیک مسایل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.

بازدید از چند طرح زیرساختی و عمرانی نیمه تمام، برپایی میزخدمت در ادارات شهرستانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت و گو با روستاییان و احصای مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به گلوگاه است.

برگزاری نشست شورای اداری شهرستان با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و نشست خبری هم دو برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به گلوگاه اعلام شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز