تسریع در پرداخت وام های ریاست جمهوری در استان لرستان

۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۸:۵۹
کد خبر: ۱۳۳۴۹۰۸
تسریع در پرداخت وام های ریاست جمهوری در استان لرستان
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان گفت: بانک‌هاو شعب مربوطه نسبت به مانع زدایی و تسهیل شرایط ضمانت وام ، همکاری لازم را با متقاضیان انجام دهند.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  مدیر کل بازرسی دفتر نهاد ریاست جمهوری  در جلسه ای که در مهفتم  خرداد ماه در دفتر معاونت اقتصادی استانداری با موضوع پرداخت وام های قرض الحسنه و خود اشتغالی پرداخت شده بود  بر تسریع در پرداخت وام های ریاست جمهوری تاکید کرد.

برپایه این گزارش ؛  این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین فولادی مدیر کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری ،مهندس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، یادگاری مدیر کل بازرسی استانداری و مدیران عامل بانک های استان لرستان و  صندوق کار آفرینی امید لرستان،  برگزار شده بود .

 سعید یادگاری مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان در این خصوص به خبرنگاران ، اظهار کرد : با توجه به اهمیت موضوع و مواجه شدن خیلی از هم استانی های عزیز با این موضوع و به جهت روشن شدن کم و کیف تخصیص وام های بانکی، در سفر دو روزه تیم بازرسی نهاد ریاست جمهوری، سه جلسه با مدیران عامل بانک های استان، صندوق کار آفرینی امید و مدیران ستادی استانداری لرستان برگزارشد.

او افزود: در این جلسات مقرر  شد ضمن تسریع در پرداخت وام های قرض الحسنه ریاست جمهوری به مبلغ ۱۵ میلیون تومان و با بازپرداخت ۶۰ ماهه که این امر  در حال انجام می باشد ،مقرر شد بانک‌هاو شعب مربوطه نسبت به مانع زدایی و تسهیل  شرایط ضمانت وام ، همکاری لازم را با متقاضیان انجام دهند و با ارسال گزارش هفتگی از روند پرداخت به صورت مستمر به بازرسی استانداری اقدام نمایند.

یادگاری تصریح کرد : قریب به ۱۲۵ هزار نامه و تماس بر خط با سامانه ۱۱۱  در سفر ریاست محترم جمهور ثبت و تحویل اداره کل بازرسی گردیده که از این مقدار، تعداد ۳۵۸۶۳ فقره تسهیلات و وام بانکی و  ۲۰۵۸۱ فقره وام خرد قرض الحسنه شامل ؛قرض الحسنه ضروری، کمک هزینه تعمیر مسکن، درمان، ودیعه مسکن، هزینه تحصیل و وام بانکی و خرید کالا تخصیص یافته و به مرور در حال پرداخت به متقاضیان می باشد .

 مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان گفت: مجموع تسهیلات تخصیصی، قریب به ۲ هزار میلیار ریال می باشد که این مبلغ در راستای خدمت صادقانه و عینی به مردم شریف لرستان در بازه زمانی ۴ ماهه و خارج از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری صورت پذیرفته که مشابه این خدمت در دولت قبلی در سال ۱۳۹۶ مبلغی حدود ۵۰ میلیارد ریال جهت درخواست های مردمی، تصویب و بعد از سه سال (۱۳۹۹) به متقاضیان پرداخت گردیده است.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز