آب‌رسانی به ۲۰۰ روستای استان لرستان

۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۸:۲۶
کد خبر: ۱۳۳۵۶۴۷
آب‌رسانی به ۲۰۰ روستای استان لرستان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:عملیات اجرایی آب‌رسانی به ۲۰۰ روستای استان لرستان در قالب طرح جهاد آب‌رسانی آغاز شده است.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  حمیدرضا کرم وند در گفتگوی ویژه خبری ، اظهار کرد:با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران و گروه های جهادی آبرسانی به روستاهای محروم استان لرستان را آغاز کرده ایم.

او افزود: سهم استان لرستان در این برنامه جهادی آب‌رسانی به ۲۰۰ روستا، با اعتبار ۳۸۰ میلیارد تومان است که زمستان سال گذشته، تفاهم‌نامه آن با قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام امضا شد.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب لرستان بیان کرد:  در حال حاضر عملیات اجرایی آب‌رسانی به این  روستاها وارد فاز اجرایی شده که امید است تا پایان سال، بخش عمده این روستا‌ها به بهره‌برداری برسد.

کرموند تصریح کرد: با اتمام این پروژه‌ها شاخص بهره‌مندی آب روستا‌ها که در حال حاضر حدود ۵۶ درصد است به بالای ۶۰ درصد می‌رسد.

او گفت: در قالب این پروژه ها انتظار داریم با اعتبارات تخصیص داده شده بتوانیم ۲۰۰ روستای محروم استان لرستان را از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند کنیم.

این مسئول یادآورشد: استان لرستان ۳۰۰۰ روستا دارد که حدود ۱۶۲۰ روستای‌ این استان، از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز