بیمه اجتماعی ورزشکاران و اهالی فرهنگ و رسانه در البرز رونمایی می شود

۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۶:۳۵
کد خبر: ۱۳۳۶۷۵۳
بیمه اجتماعی ورزشکاران و اهالی فرهنگ و رسانه در البرز رونمایی می شود
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: برای اولین بار در کشور بیمه اجتماعی ورزشکاران و اهالی فرهنگ و رسانه در استان البرز رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، عبدالله دارایی اظهارکرد: به منظور بهره مندی جامعه بزرگ ورزشکاران، خبرنگاران و اهالی فرهنگ و رسانه در استان البرز، خدمت جدیدی توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای اولین بار برای جامعه هدف پیش بینی و طی آیینی که روز هجدهم خرداد ماه در مرکز تربیت مربی کرج برگزار خواهد شد رونمایی می شود.

عبدالله دارایی تصریح کرد: اصل ۲۹ قانون اساسی برخورداری از تامین اجتماعی را حق همگانی دانسته و دولت را مکلف کرده که از محل درآمدهای عمومی و درآمدهای حاصل از مشارکت های مردمی این خدمات برای افراد جامعه فراهم کند که با پیگیری های مستمر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر استان البرز این امر محقق شد و چهارشنبه شاهد رونمایی از این خدمت ارزنده به جامعه مورد نظر خبرنگاران، ورزشکاران و اهالی فرهنگ و رسانه خواهیم بود.

وی در پایان گفت: در این طرح امکان برخورداری از یارانه ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه فقط با پرداخت ۱۳۳,۰۰۰ تومان در ماه و امکان بازنشستگی،  مستمری بگیری و از کار افتادگی برای عزیزان فراهم شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز