یک جرعه بهشت...

۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۳۳۷۰۳۳
یک جرعه بهشت...
به همت معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی، از زائران و مجاوران در دو چایخانه حضرت رضا(ع) در باغ رضوان و صحن کوثر همزمان با دهه کرامت پذیرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، صحن و سرای رضوی به مناسبت فرارسیدن 11 ذی‌القعده سالروز ولادت باسعادت حضرت انیس النفوس(ع) میزبان خیل گسترده زائرانی است که از راه دور و نزدیک خودشان را به این آستان باصفا رسانده‌اند.

به همین مناسبت خدام بارگاه منور رضوی برای میزبانی و رفع خستگی از زائران دو چایخانه در باغ رضوان و صحن کوثر آماده کرده‌اند. این چایخانه‌ها پذیرایی از زائران را در دو نوبت 5 صبح تا 12 ظهر و 17 تا 24 در ایام دهه کرامت انجام می‌دهند و روزانه 110 هزار استکان چای در این چایخانه‌ها بین زائران توزیع می‌شود.

همچنین در این دو چایخانه‌ علاوه بر چای، متبرکاتی همچون شربت، آبمیوه، کیک و... با توجه به شرایط آب و هوایی و مشارکت ناذران و بانیان خیر بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) توزیع می‌شود.

جمعی از خادمیاران حرم مطهر نیز از جمله خادمیارانی از شهرهای شهریار و تبریز به منظور خدمت کریمانه به زائران و مجاوران در ایام میلاد فرخنده حضرت شمس الشموس(ع) در این دو چایخانه حضور دارند و پذیرای دلدادگان حضرت‌ هستند. 

تمامی وسایل و امکانات داخل چایخانه‌ها همچون سماور، قوری‌ و استکان‌ نیز با مشارکت ناذران و خیران حرم مطهر رضوی تهیه شده و عموم عاشقان حضرت رضا(ع) نیز امکان مشارکت در تهیه اقلام مورد نیاز به صورت حضوری و غیرحضوری از طریق درگاه‌های دریافت نذورات آستان قدس رضوی دارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز