برگزاری نخستین مسابقه بین‌المللی فرود دقت پاراگلایدر در مریوان

۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۶:۵۹
کد خبر: ۱۳۳۸۶۴۹
رئیس کمیته ورزش های هوایی استان کردستان از برگزاری نخستین مسابقه بین‌المللی فرود دقت پاراگلایدر در منطقه آزاد مریوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  آریان علاقبند در گفتگو با خبرنگاران گفت: این مسابقات با حضور کارشناسان فدراسیون جهانی ورزش های هوایی از تاریخ 25 لغایت 28 خرداد ماه در سایت پروازی دریاچه زریبار شهرستان مریوان برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته ورزش های هوایی استان کردستان از حضور ورزشکاران داخلی و خارجی در این رویداد خبر داد و اظهار داشت: ظرفیت های شهرستان برای میزبانی شایسته این مسابقات بسیج شده است.

وی افزود: ورزش‌های هوایی از جمله هیجان انگیزترین تفریحات در دنیاست و تنوع این نوع از ورزش باعث علاقمندی افراد زیادی به آن شده و خیلی‌ها تمایل دارند در طول زندگی خود حداقل یک بار احساس "معلق بودن در هوا" را تجربه کنند.

رئیس کمیته ورزش های هوایی استان کردستان با اشاره به هدفگذاری های کمیته کردستان برای استعدادیابی و آموزش گفت: استان ظرفیت های فراوانی برای توسعه این رشته ورزشی دارد و از این مهم بهره کافی را خواهیم برد.

علاقبند تاکید کرد: در کردستان با استانداردسازی سایت‌های رسمی ورزش هوایی می‌توان زمانی که در اروپا مردم درگیر سرما هستند، محلی مناسب برای حضور گردشگران منطقه با هدف یادگیری، آموزش و تفریح در این رشته‌ها ایجاد کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز