همه یک هدف داریم و برای اعتلا و رشد ورزش استان آذربایجان‌غربی تلاش می‌کنیم

۱۴۰۱/۰۳/۲۶ - ۲۰:۴۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۴۰۲۱۹
همه یک هدف داریم و برای اعتلا و رشد ورزش استان آذربایجان‌غربی تلاش می‌کنیم
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در نشست شورای مدیران اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و نشست مشترک با روسای ادارات شهرستان و هیات های ورزشی استان گفت: همه یک هدف مشترک داریم و برای اعتلا و رشد ورزش استان آذربایجان‌غربی تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی در نشست شورای مدیران اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و نشست مشترک با روسای ادارات شهرستان و هیات های ورزشی ضمن تمجید از تلاش هیات ها در درخشش ورزش استان در مسابقات مختلف گفت: همه با یک هدف برای اعتلا و رشد ورزش تلاش می کنیم و در این خصوص حضور ۵۹ دعوت شده به اردوهای تیم ملی و ۱۴ عضو در تیم های ملی فقط در سه ماه اخیر نشان از عملکرد قابل تقدیر ورزش استان دارد.

وی گفت: نباید موضع ضعف داشته باشیم، هیات های ما باید با توجه به تخصص گرا و برنامه محور بود هیات خود موفقیت های ورزش را اطلاع رسانی و به آن ببالند ضمن اینکه با بازنگری در گفتمان های خود بتوانند سرعت رشد و پیشرفت هیات ها را بیش از گذشته کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت رویداد المپیادهای استعدادهای برتر ورزشی برای معرفی استعدادها و معرفی قهرمانان آینده ورزش خاطر نشان کرد: زمان کشف استعدادها بصورت تصادفی گذشته و نیاز به برنامه ریزی علمی دارد و باید از ظرفیت ها به بهترین شکل بهره برد.

بیرامی ادامه داد: برای افزایش سرانه ورزش استان، ده ها پروژه نیمه تمام ورزشی داریم که تلاش و همت ما اتمام آنهاست و بی شک با تکمیل آنها و اصلاح برخی ساختارها و بهره گیری از نهادهای مختلف سرانه ورزش استان به میزان قابل توجهی افزایش خواهدیافت.

وی همدلی، همکاری و کار گروهی را برای رشد ورزش استان مهم ارزیابی و بیان کرد: اختلاف سلیقه همواره وجود دارد ولی دغدغه همه جامعه ورزش اعم از هیات های ورزشی رشد ورزش استان است که در این خصوص با ساختارمند شدن و نگاه ویژه برای توسعه ورزش از این ظرفیت بهره گرفت.

بیرامی افزود: از هفته آینده، جلسات تخصصی ورزش برگزار می شود و در این جلسات، هیات ها باید برنامه های خود را بصورت مدون ارائه و از آن دفاع کنند.

در ابتدای این جلسه روسای هیات‌های مختلف و چند اداره شهرستانی به بیان دیدگاه ها، خواست ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز