نگاه ویژه استاندار و اداره کل ورزش و جوانان لرستان نسبت به سنوات گذشته بی سابقه است

۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۲:۵۹:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۰۴۲۶
نگاه ویژه استاندار و اداره کل ورزش و جوانان  لرستان نسبت به سنوات گذشته بی سابقه است
نگاه ویژه و چشم گیر دکتر فرهاد زیویار استاندار لرستان و سید آرش قیاسیان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان به خدمات دهی باشگاه ورزشی فوتبال خیبر در مقایسه با گذشته بی سابقه بوده است.

به   گزارش  خبرگزاری  برنا  از لرستان ؛  نگاه ویژه و چشم گیر دکتر فرهاد زیویار استاندار لرستان و سید آرش قیاسیان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان به خدمات دهی باشگاه ورزشی فوتبال خیبر در مقایسه با گذشته بی سابقه بوده است.

با توجه به درخواست مدیرعامل باشگاه ورزشی خیبر به اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان مبنی بر واگذاری مجموعه ورزشی سبزی پرور خرم آباد به این باشگاه که همه تشریفات در حیطه اختیارات ماده ۲۷ استان است تاکنون هیچ یک از افراد باشگاه خیبر در این جلسه شرکت نکرده اند که انتظار می رود در جلسات آتی شاهد شرکت عزیزان باشیم.

مقرر گردید تغییرات مجموعه ورزشی سبزی پرور توسط باشگاه خیبر به اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان ارائه داده شود تا بعد از تایید توسط دفتر فنی اداره کل جمع بندی کلی توسط اداره مسکن و شهرسازی و هفت دستگاه دیگر اجرایی استان به ریاست استاندار خدوم و ساعی استان صورت گیرد.

دکتر زیویار با تشکیل جلسات متعددی بارها ضمن پیگیری های ویژه برای خدمات به جامعه ورزشی استان و باشگاه خیبر خواهان ارائه خدمات به این باشگاه شده‌است.

واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی و سرمایه گذاران طبق تشریفات اداری و قانونی از طریق ماده ۲۷ امکان پذیر است.

مجموعه مدیریت ارشد استان برای حضور تنها نماینده فوتبال لرستان در لیگ برتر تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با موانع بر سر راه این باشگاه هیچ مماشاتی ندارد.

اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان از باشگاه ورزشی خیبر و همه هواداران انتظار دارد ضمن مطالعه و احصا نمودن شرایط ماده ۲۷ این اداره کل را در پیشبرد مراحل کارهای قانونی همراهی نمایند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز