قیاسیان : کاراته در لرستان نیروی انسانی بالا و پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۱:۰۷:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۱۷۳۴
قیاسیان : کاراته در لرستان  نیروی انسانی بالا و پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد
مدیر کل ورزش وجوانان لرستان در مجمع کاراته استان ، گفت: کاراته به عنوان یک رشته ورزشی حائز اهمیت برای لرستان دارای نیروی انسانی بالا و پتانسیل زیادی برای پیشرفت در استان است.

 به  گزارش  خبرنگار  ورزشی  خبرگزاری  برنا  از  لرستان ؛  سید آرش قیاسیان عصر روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان که با حضور طباطبایی رییس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران برگزار شده بود ، اظهار کرد: در این مجمع  سه کاندیدا حضور داشتند که آقای غلامرضا قندی به عنوان رییس هیات  انتخاب شد ولی در کاندیداهای دیگر نیز  ظرفیت ها و قابلیت هایی خوبی وجود دارد که  هیات آینده  باید از این  ظرفیت ها برای پیشرفت کاراته استان استفاده کند .

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با تاکید بر لزوم هم افزایی لازم توسط هیات کاراته استان در جهت رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در سطح استان  ، افزود: اگر کمبود ونقصانی در یک رشته ورزشی وجود دارد نباید فقط متوجه شخص رییس هیات باشد  بلکه عواملی مانند فدراسیون ها و مسائل استانی نیز موثر هستند؛ در همین راستا اگر کمبود ونقصانی  هم برای توسعه کاراته وجود دارد باید با  همکاری مجموعه هیات و حل تعارض های موجود بین همه علاقه مندان کاراته ، حل شود .

او با بیان اینکه  رشته کاراته یک رشته  ورزشی حائز اهمیت  در لرستان است و نیروی انسانی بالا و پتانسیل زیادی نیز در سطح استان دارد، گفت: ورزش کاراته باید در بخش خصوصی ، باشگاه ها و خصوصا در  سطح  شهرستان ها  ارتقا یابد .

 قیاسیان با اشاره به حوزه بانوان کاراته استان نیز یادآورشد: کسب مقام قهرمانی توسط دو بانوی کاراته کا لرستانی به نام های خانم بداق و خانم فتحی  که اخیرا در حوزه بانوان کسب افتخار کردند نشان می دهد که جایگاه کاراته بانوان   برای ورزش قهرمانی استان حائز اهمیت است .

 مدیر کل ورزش  وجوانان لرستان بیان کرد:  همچنین وجود پنج  ملی پوش  لرستانی در حوزه  کاراته آقایان نیز  نشان از ظرفیت های بالای رشته کاراته  در استان دارد.

سید آرش  قیاسیان  تاکید کرد: موفقیت این هفت ملی پوش لرستانی عرصه کاراته  مرهون زحمات مجموعه هیات کاراته استان بوده  و تک تک افراد عضو جامعه کاراته در کسب افتخار و تأثیرگذاری  بر موفقیت  آنان  نقش داشته اند ‌.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز