اجرای نهضت ملی مسکن با رویکرد حمایت از حقوق عمومی در آذربایجان‌غربی

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۲۲:۲۷:۳۸
کد خبر: ۱۳۴۲۶۲۸
استفاده از اراضی دولتی براساس ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری جهت حمایت از حقوق عمومی و پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی در اجرای نهضت ملی مسکن تبیین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سیدمحسن حمزه‌لو در نشست شورای حفظ بیت‌المال که با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان ارومیه و جمعی از مدیران استانی برگزار شد به ضرورت ‌سیاست‌گذاری و هماهنگی در استفاده اصولی از اراضی ملی تاکید کرد و گفت: اجرای سریع و با کیفیت طرح‌های نهضت ملی مسکن همسو با رعایت حقوق عمومی در پروژه‌های راه و شهرسازی برای بهره‌مندی مردم از خدمات گسترده مجموعه راه و شهرسازی در رأس برنامه‌های اجرایی قرار دارد.

حمزه‌لو با بیان اینکه طرح‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی با حقوق بیت‌المال ارتباط مستقیم دارد، افزود: علاوه بر تحقق قانون جهش تولید مسکن به عنوان اصلی‌ترین سیاست کارآمد دولت مردمی، پروژه‌های راهسازی به طول ٢٠٢ کیلومتر کریدور بزرگراهی و راه اصلی، بازآفرینی شهری و احداث پروژه‌های ساختمانی دولتی در دست اجرا داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در آذربایجان‌غربی به صورت شبانه‌روزی در امر پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی فعالیت دارد.

حمزه‌لو همچنین بر ضرورت ارائه تدابیر و راهکارهای لازم برای حل مسئله صدور پروانه‌های ساختمانی در بافت تاریخی شهر ارومیه تأکید کرد.

در این نشست، ضمن گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه بر لزوم صیانت و حفاظت از منابع طبیعی و بیت‌المال تاکید شد و سپس هر یک از اعضای جلسه گزارشی از اقدامات خود در حوزه حفاظت و صیانت از حقوق بیت‌المال ارائه کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز