رژه موتورسواران مازندرانی در آغازین روزهای هفته مبارزه با مواد مخدر

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۳۴۲۸۰۰
رژه موتورسواران مازندرانی در آغازین روزهای هفته مبارزه با مواد مخدر
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ، رژه موتورسواران با حضور ورزشکاران ، مسؤلین استانی و شهرستانی در ساری برگزار شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ،  به همت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ، در آغازین روز های هفته مبارزه با مواد مخدر جمعی از موتورسواران مازندرانی ضمن حضور در جوار شهید گمنام اداره کل ورزش و جوانان و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و شهدا ، برنامه فرهنگی ورزشی خود را از زورخانه شهید گمنام به سمت مزار شهدای ملامجدالدین ساری برگزار نمودند .

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که در جمع ورزشکاران موتورسوار در کنار زورخانه شهید گمنام اداره کل حضور یافت ، ضمن اهداء شاخه گل و فاتحه خاطرنشان کرد : شهید و شهادت یک حقیقت تاریخی و دینی است و می بایست این حقیقت را در درون جامعه زنده نگه داشت .
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه مصرف مواد مخدر باعث بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود بیان داشت: افزایش آگاهی نوجوانان و جوانان ازعوارض مصرف مواد مخدر ، ضروریست و باید با آموزش درست مهارت‌‍‌های زندگی و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی از گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر در جامعه پیشگیری شود.
دکتر رنگرز ضمن خدا قوت و دست مریزاد به ورزشکاران عزیزو همچنین تقدیر از برنامه ریزان این اقدام ارزشمند افزود ؛ با برنامه ریزی صورت گرفته توسط ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و همچنین هیات های ورزشی استان ، همزمان با آغازاین هفته برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی در استان مازندران در حال اجراست.
گفتنی است رژه موتورسوران با حضور نوبخت فرماندار ساری ، شیرازی مدیرکل مبارزه با مواد مخدر استان ، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان ، بریمانی معاون امور ورزش و قدمی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و دیگر مسئولین درگلزار شهدای ملامجدالدین برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز