۷۰ درصد مشترکین خانگی آذربایجان‌غربی زیر الگو مصرف می کنند

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۴۸۴۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی طی مصاحبه با برنامه رادیویی ایستکلر بر لزوم مدیریت مصرف برق برای گذر از پیک تابستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، در ادامه سلسله مصاحبات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با موضوع مدیریت مصرف، مهندس طاهر کیامهر صبح امروز طی مصاحبه تلفنی با برنامه رادیویی ایستکلر ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی مطلوب مردم آذربایجان غربی، عنوان کرد: خوشبختانه با همراهی و مشارکت مطلوب هم استانی‌های عزیز هیچگونه مشکلی در خصوص تامین برق پایدار نداشتیم و امیدواریم با تداوم این همکاری‌ها تا پایان تابستان این وضعیت ادامه داشته باشد.

وی همچنین ادامه داد: سال گذشته از ۲۵اردیبهشت ماه شاهد قطعی‌ها و مشکلاتی در حوزه تامین برق بودیم اما امسال با برنامه‌ریزی‌های دقیق چندین ماهه مجموعه وزارت نیرو و اجرای کامل این برنامه‌ها تا امروز هیچگونه قطعی و خاموشی ناشی از کمبود برق نداریم و در صورت ادامه همکاری‌های مشترکین با برنامه‌های پیک بار تا پایان تابستان نیز مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ادامه اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با صنایع و شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی، این حوزه بر اساس توافقی که بین این مشترکین و شرکت توزیع نیروی برق استان صورت گرفته هفته‌ای یک روز با برنامه‌های مدیریت مصرف همکاری می‌کنند.

وی به همکاری صنایع بزرگ استان با برنامه‌های مدیریت مصرف اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه‌های همکاری با صنایع بزرگ استان مانند سیمان و فولاد، جهت همکاری آن‌ها با برنامه‌های مدیریت مصرف امضا شده است.

*۷۰ درصد مشترکین خانگی آذربایجان غربی زیر الگوی مصرف هستند

کیامهر همچنین بااشاره به اینکه تنها ۳۰ درصد مشترکین خانگی آذربایجان غربی مصرفی بالاتر از الگوی تعیین شده دارند،تشریح کرد: ۷۰ درصد مشترکین خانگی در استان الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند و ۳۰ درصد مشترکین مصرف بالاتراز الگوی مصرف دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی سطح استان به صورت مستمرتوسط اکیپ نظارتی این شرکت رصد می‌شوند و به نهادهایی که طبق تصویب نامه هیات وزیران عمل نکنند، هشدارهای لازم در قالب اخطار داده می‌شود و در صورت ادامه بی‌توجهی‌های دستگاه مربوطه نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز