برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۴:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۵۹۵۲
برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری بیش از 200 عنوان برنامه همزمان با هفته ازدواج در سراسر کردستان از سوی این معاونت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ گلاویژ فتاحی با بیان این خبر ، اظهار داشت؛ معاونت امور جوانان در راستای رسالت خود تمامی تلاش خود را برای هر چه باشکوه برگزار کردن برنامه های این هفته انجام خواهد داد.

وی تاکید؛ در راستای افزایش ازدواج آگاهانه و پایدار در میان جوانان و همچنین تحقق شعار هفته ازدواج امسال که «ازدواج آسان و آسمانی» عنوان شده است کارگاه های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج با حضور کارشناسان و متخصصان بخش مشاوره خانواده به صورت رایگان برای افراد برگزار خواهد شد‌.
فتاحی با اشاره به اهمیت رسانه در آگاه سازی، روشنگری و آماده سازی جوانان برای یک ازدواج پایدار خاطرنشان ساخت؛ با هماهنگی صدا و سیمای مرکز استان کردستان کارشناسان و مشاوران حوزه ازدواج این اداره کل در برنامه‌های تخصصی خانواده حضور پیدا خواهند کرد و به بیان راهکارهای ازدواج ساده می پردازند.
 
معاون مدیرکل ورزش و جوانان در امور جوانان ادامه داد؛ ساخت چند مورد موشن گرافیک و فیلم کوتاه با موضوع ازدواج جوانان و آسیب شناسی این بخش با همکاری دستگاه ورزش و جوانان کردستان و سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان ساخته شده و در بستر فضای مجازی جهت روشنگری جامعه مخاطبان منتشر می شود.
 
این مقام مسئول در ادامه سخنانش تاکید کرد؛ تجلیل از زوج های ورزشکار، جوان موفق و شاخص استان، برگزاری جشن ها و جشنواره های ازدواج در سطح استان از دیگر برنامه های این معاونت به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز