فرماندار: تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری سنندج بکارگیری شود

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۶:۳۴
کد خبر: ۱۳۴۷۸۳۶
فرماندار: تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری سنندج بکارگیری شود
فرماندار با بیان اینکه شهرداری نهادی برای خدمت صادقانه به مردم است، گفت: تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری سنندج بکارگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حسن عسکری در مراسم روز شهرداری ها و دهیاری ها در سنندج با تبریک روز شهرداری و دهیاری ها اظهار کرد: نام گذاری 14 تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری اقدامی ارزشمند و فرصتی مغتنم برای تقدیر از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهری و روستایی است.

وی با تاکید براینکه روز شورا و دهیاری ها فرصتی برای آشنا شدن آحاد جامعه با عملکرد خادمین خودشان در این عرصه است، گفت:  شهرداری جز مجموعه های خدمات رسانی است که کارهایی که انجام می دهد زیاد دیده نمی شود اما در صورت داشتن کوچکترین کم کاری و خلاء در مسیر خدمت رسانی مورد بدترین انتقادها قرار می گیرد.

فرماندار سنندج با بیان اینکه انسان از بدو تولید تا مرگ با شهرداری ارتباط دارند، گفت: خدمت به مردم توفیق الهی است که خداوند به هر انسانی نمی دهد باید با خدمت بی منت این لطف الهی را به درستی پاسخ دهیم.

عسکری وی با تاکید بر اینکه شهرداری نهادی برای خدمت صادقانه به مردم است، افزود: خدمت به مردم توشه برای قیامت تک تک کسانی است که در مسیر قرار می گیرند و باید قدردان این لطف الهی باشند.

وی گفت: شهر سنندج دارای ظرفیت‌های خوب سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف است باید در راستای جذب سرمایه‌گذار به منظور ایجاد درآمد پایدار در مجموعه شهرداری تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه شاید در بین جامعه هدف شهرداری ها افرادی باشند که به دلیل ضوابط و قوانین مطالبات شان انگونه که دوست دارند تحقق پیدا نکند و به نوعی از عملکرد شهرداری انتقاد داشته باشند، افزود: این موضوع نافی خدمات ارزشمند مجموعه شهرداری در خدمت رسانی بی منت به مردم نیست.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز