سرهنگ ساداتی : طرح نشاط اجتماعی در سواحل دریا و تفرجگاه های مازندران اجرا می شود 

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۴۸۱۶۵
سرهنگ ساداتی : طرح نشاط اجتماعی در سواحل دریا و تفرجگاه های مازندران اجرا می شود 
سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از اجرای طرح نشاط اجتماعی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم با همکاری سازمان ها در سواحل دریا و تفرجگاه ها خبر داد . 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سرهنگ "سید جعفر ساداتی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: مازندران یکی از مهمترین قطب های گردشگری است که وجود مواهب الهی نظیر دریا و جنگل موجب افزایش حضور مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور در این استان می شود .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، ایجاد بستری مناسب برای استفاده عامه مردم از مواهب الهی و گردشگری در استان را از مهمترین مولفه های پلیس در اجرای طرح سالم سازی دریا و تفرجگاه ها برشمرد و تصریح کرد: اقدامات انتظامی استان در قالب طرح های سالم سازی در چندین بخش پیش بینی و تعریف شده است که می توان به اقدامات انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اجتماعی آن اشاره داشت.

وی با بیان این که این اقدامات برای افزایش رضایتمندی مردم تعریف شده است، تصریح کرد: پیشگیری، کنترل، مهار و مقابله با جرایم و ناهنجاری های اجتماعی از مهمترین ماموریت های پلیس در طرح ساماندهی سواحل دریا و تفرجگاه ها است و در این راستا نقش مشارکت های مردمی و انجام وظایف شهروندی از سوی شهروندان و مسافران نقشی مهمی دارد.

سرهنگ ساداتی با اشاره به اقدامات ایجابی پلیس در طرح های دریا، تصریح کرد: یکی از رویکردهای موثر برای کاهش آسیب های موجود در سواحل دریا و تفرجگاه های استان ایجاد نشاط اجتماعی در این مکان هاست.

وی از اجرای طرح نشاط اجتماعی با همکاری معاونت فرهنگی سپاه کربلای استان و دیگر سازمان های فرهنگی و اجتماعی و سازمان های مردم نهاد در سواحل و تفرجگاه های استان خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه آسیب های اجتماعی، طرح مشاوره فعال، تئاتر خیابانی، استفاده از ظرفیت های رسانه ای و فضای مجازی از جمله این اقدامات است .

ساداتی با اشاره به بروز برخی ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در سواحل و تفرجگاه ها از سوی برخی افراد با تاکید بر ضرورت پیشگیری و مقابله هرگونه ناهنجاری اجتماعی، تاکید کرد: رعایت هنجارهای اسلامی از مطالبات به حق مردم است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به این که اولویت پلیس در اجرای عدالت اجتماعی در طرح های انتظامی ایجابی است با تاکید بر مشارکت های مردمی و انجام وظایف شهروندی از سوی شهروندان و مسافران ، اذعان داشت: انتظار ما از مردم در سواحل، پارک ها و تفرجگاه ها توجه به حقوق عامه مردم است .

سرهنگ ساداتی با اشاره به آزادسازی سواحل دریا در استان اظهار داشت: آزاد سازی سواحل دریا به معنای ایمن بودن تمام نقاط دریا نیست و به همین منظور مسافران عزیز لازم است از شنا در مناطقی که طرح دریا در آن اجرا نشده پرهیز کنند تا خاطرات خوشی را از سفر به استان مازندران به ارمغان ببرند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز