سلگی : مردمی سازی امور برنامه مهم دولت سیزدهم است

۱۴۰۱/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۲:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۸۳۵۳
سلگی : مردمی سازی امور برنامه مهم دولت سیزدهم است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه رویکرد دولت سیزدهم توجه به روستاهاست، گفت: یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی توسعه روستاهاست. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، روح‌الله سلگی در جلسه ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مازندران گفت: در همان ابتدای شروع نظام مقدس جمهوری اسلامی با تاکیدات امام راحل به یکباره شاهد تحول در روستاها بودیم و این رویکرد اکنون در بیش از چهار دهه به پیشرفت شگرفی دست یافته است.

وی افزود: یکی از این پیشرفت‌ها در راستای برقراری عدالت اجتماعی، راه‌اندازی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، ادامه داد: دولت سیزدهم تاکیدات فراوانی به تحت پوشش قرار گرفتن تمامی آحاد جامعه به‌ویژه قشر ضعیف جامعه به بیمه دارد. در این راستا از ابتدای دولت سیزدهم شاهد پیشرفت و حرکت جدی از سوی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال تعهد شده که ۳۳ هزار نفر از افراد واجد شرایط استان مازندران تحت پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار بگیرند که از فرمانداران می‌خواهیم در این بخش اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

سلگی با اشاره به رشد ۱۰ درصدی بیمه روستاییان و عشایر از ابتدای امسال، گفت: تاکید ما این است که دولت سیزدهم با قوت و جدیت این مهم را دنبال خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه برنامه مهم در دستور کار دولت، مردمی‌سازی امور در همه بخش‌ها است، تصریح کرد: درواقع کمک به ارتقای زندگی عشایر در دستور کار دولت قرار دارد که امیدواریم با میدان‌داری فرمانداران و بخشداران این مهم محقق شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران رتبه شانزدهم را در اینمورد کشور دارد، گفت: انتظار داریم با رشد ۱۰ درصدی شاهد جهش در این زمینه باشیم.

سلگی گفت: لازم است فرمانداران به صورت جهادی و در صف اول خدمت‌رسانی به مردم در راستای تثبیت جمعیت روستایی و ایجاد امنیت اهتمام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تبیین مساله برای مردم در جهش بیمه‌شدگان می‌تواند موثر باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز