بوستان جنگلی"هلجرد" کمالشهر به امکانات تفریحی ورزشی مجهز می‌شود

۱۴۰۱/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۳۴۸۴۴۵
بوستان جنگلیهلجرد کمالشهر به امکانات تفریحی ورزشی مجهز می‌شود
شهردار کمالشهر گفت: منطقه توریستی و بوستان جنگلی هلجرد ازظرفیت ویژه ای برخوردار است و در نظر داریم آن را به امکانات تفریحی ورزشی مناسبی مجهز کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، امیر بهمنی اظهار کرد:این منطقه پتانسیلی غنی و مطرح برای کمالشهر و گستره استان البرز محسوب می شود و رسیدگی ویژه و نگاه متفاوت و سازنده مسئولین و سرمایه گذاران را می طلبد.

وی درخصوص اجرای طرح های تفریحی در این منطقه بکر و زیبا گفت: باهدف بهینه سازی و استفاده مفید از این سرمایه ملی ، در نظر است با ارائه طرح های ورزشی و تفریحی متنوع و ایجادتفرجگاهی زیبنده جهت اسکان مسافران و شهروندان و همچنین احداث سایتهای مختلف ورزشی از جمله ورزشهای پروازی ، موجبات رشد این منطقه را فراهم آورده و در جذب سرمایه گذارو گسترش آن گامهای موثری برداشته شود.

بهمنی در ادامه افزود: باهدف بهره مندی از این پتانسیل در نظر داریم علاوه بر ایجاداقامتگاه های تفریحی مثل کلبه چوبی و سکوهای تفریحی ، ورزشهایی چون قایقرانی ، تیراندازی ، ایجاد پیستهای دوچرخه سواری،  و ... در این منطقه احداث شود تا فضای مطلوبی مهیا شود.

شهردار کمالشهر در ادامه با اشاره به گونه های سبز و منابع طبیعی متنوع و زیبای پارک جنگلی هلجرد گفت: بخشهای جنگلکاری شده و منطقه توریستی هلجرد درطول اجرای تمامی طرح های مختلف ذکر شده ، حفظ ونگهداری خواهد شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز