ملی‌پوش البرزی: مسابقات آسیایی تکواندو میدان بزرگی برای کسب تجربه بود

۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۵:۴۴
کد خبر: ۱۳۴۹۹۷۷
ملی‌پوش البرزی: مسابقات آسیایی تکواندو میدان بزرگی برای کسب تجربه بود
ملی پوش آینده دار تکواندو البرز با بیان اینکه آوردگاه آسیایی میدان بزرگی برای کسب تجربه بود گفت امیدوارم خوش رنگ ترین مدال را در رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی را بدست آورم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مهدی حاج موسائی جوان البرزی پس از حضور پر فروغ در مسابقات جام فجر،جام ریاست و جام باشگاه های آسیا در اواخر سال گذشته توجه کادر فنی را جلب کرد تا به عنوان پدیده ای جدید و آینده دار به اردوهای تیم ملی راه یابد.

وی از کسب دو مدال نقره خود در رقابتهای اخیر سخن گفت و افزود: بنا به صلاحدید سرمربی تیم و کادر فنی در وزن دو به  بیست و پنجمین دوره رقابت های آسیایی به میزبانی کشور کره اعزام شدم و به فینال این رقابتها رسیدم اما متاسفانه بنا به اشتباهات کوچکی که داشتم مسابقه را به حریف کره ای واگذار کردم،اما در مجموع آوردگاه آسیایی میدان بزرگی برای کسب تجربه بود.

این قهرمان البرزی ادامه داد: در رقابت های آزاد کره نیز با مشورت و صلاحدید کادر فنی در وزن تخصصی  و اصلی خودم وزن یک پا به شیهاپ جانگ گذاشتم و با لطف و عنایت الهی و دعای خیر مردم موفق به کسب مدال نقره شدم.

وی ادامه داد: اخیرا نیز با اعتماد کادر فنی تیم ملی امید به اردوی تیم جهت اعزام به رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی دعوت شدم. تمام توان خود را خواهم گذاشت تا نماینده شایسته ای برای کشورم در این رقابتها باشم و با خوش رنگ ترین مدال از این مسابقات برگردم.

حاج موسائی افزود: خدا راشاکرم که همیشه همراه من بوده و همه میادین سخت با یاد و اتکا به همتای بی همتا پشت سرگذاشتم،در این میان اساتید بزرگوارم محمد نوذری،امیر نوذری و یوسف کرمی همواره به عنوان حامی و هدایت کننده نقش بسزا و پر رنگی در مسیر زندگی ورزشی ام داشته اند و موفقیت های کنونی ام را مدیون و مرهون زحمات این عزیزان هستم .همچنین از حمایت های خانواده و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و امید که همیشه به بنده اعتماد داشتند قدرانی می کنم و امیدوارم با کسب بهترین مدال ها پاسخگوی زحماتشان باشم.

وی اشاره ای هم به وضعیت فعلی تکواندو البرز داشت و گفت: به جرات میتوان گفت این استان به عنوان یکی از مدعیان اصلی این رشته المیپکی با عملکردی فوق العاده در همه رویدادها و وجود چندین مربی و بازیکن ملی در همه ادوار همواره زبانزد بوده و سالیان سال به عنوان هیات برتر کشور انتخاب شده است.

این ورزشکار البرزی ادامه داد: پس از رکودی که در دوران کرونا برای ورزش در کل کشور به وجود آمد خوشبختانه به لطف مسئولین هیات در طی یک ماه اخیر شاهد تکاپو و برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات،لیگ وکارگاه های مختلف در سطح استان هستیم که این مهم  در سایه برنامه ریزی دقیق و تلاش مجموعه بزرگ تکواندو البرز قطعا ما را به دوران طلایی خود باز می گرداند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز