با رای اعضای مجمع "عباد دلیری" برای چهار سال دیگر رئیس هیات کبدی مازندران شد

۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۷:۳۹
کد خبر: ۱۳۵۱۶۰۲
با رای اعضای مجمع عباد دلیری برای چهار سال دیگر رئیس هیات کبدی مازندران شد
اعضای مجمع عمومی هیات کبدی مازندران برای چهار سال دیگر به عباد دلیری رای اعتماد دادند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، مجمع عمومی هیات کبدی مازندران با حضور دکتر اورسجی رئیس فدراسیون و دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد و اعضای مجمع با 22 رای ، به عباد دلیری رای اعتماد دادند و برای چهار سال دیگر سکان هدایت کبدی مازندران به وی سپرده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حاشیه برگزاری این مجمع، ضمن خیر مقدم به رئیس فدراسیون و اعضای مجمع، کبدی مازندران را از هیات های برتر و موفق استان برشمرد و افزود : با حضور عباد دلیری از مدیران جوان، شایسته و پرتلاش دستگاه ورزش و جوانان ، کبدی مازندران در چهار سال گذشته به موفقیت ها و افتخارات خوبی دست یافته است. 
 
دکتر رنگرز با بیان اینکه مسیر افتخارات کبدی کشور با مدیریت دکتر اورسجی یک مسیر پرشتاب و موفق آمیز در این سال ها بوده، افزود: کسب دو نشان خوش رنگ طلای مسابقات آسیایی توسط آقایان و بانوان یک اتفاق بزرگ و بسیار مهم برای ورزش کشور و فدراسیون کبدی بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه جایگاه کبدی مازندران در کشور ویژه و مهم است، تصریح کرد: پشتوانه و موفقیت هایی که کبدی مازندران دارد، قطعا در نتایج درخشان ورزش کشور و فدراسیون کبدی موثر خواهد بود.
دکتر رنگرز همچنین درباره توانمندی ورزش مازندران در سایر رشته ها ی ورزشی بویژه کبدی گفت: در شرف میزبانی یک رویداد مهم بین المللی کبدی هستیم که اگر اتفاق خاصی صورت نگیرد ، در آینده نزدیک مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد.
 
همچنین دکتر اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ضمن تشکر از حضور دکتر رنگرز در این مجمع انتخاباتی گفت: دکتر رنگرز یکی از سرمایه های مملکت و از مفاخر فرهنگی و نخبگان ورزش کشور هستند که جامعه ورزش کشور به حضور ایشان در راس ورزش استان مازندران افتخار خواهد کرد.
 
رئیس فدراسیون کبدی در ادامه با اشاره به اینکه استان مازندران یکی از استان های ویژه ورزش کشور است، تصریح کرد: کبدی مازندران همواره در توسعه و شکوفایی کبدی کشور نقش داشته و از هیات های برتر کشور در سال های اخیر می باشد.
 
دکتر اورسجی همچنین تجهیز سخت افزاری را از اولویت های اول فدراسیون برای استان قهرمان پرور مازندران عنوان کرد و اظهار داشت: این مساعدت و کمک های اندک فدراسیون ضمن توسعه و پیشرفت کبدی در بین مدیران هیات های استان می تواند ایجاد انگیزه نماید که بنده نیز به نوبه خود یک تخته تاتامی به این استان قهرمان پرور اهدا خواهم کرد
 
وی همچنین به تفاهم و همکاری با دیگر ارگان ها از جمله موفقیت های کبدی کشور اشاره نمود و اذعان داشت : همکاری با دیگر ارگان های مختلف از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه، بسیج، کارگری، سپاه و دیگر دستگاه ها به خاطر بهره مندی این نهادها از فضای ورزشی و آموزشی و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ، می تواند در قهرمان پروری و توسعه کبدی موثر باشد.
 
اورسجی در پایان یک خبر خوش به کبدی کاران داد و افزود: مسابقات آسیایی کبدی داخل سالن نیز به مجموعه مسابقات ما اضافه شد، و همچنین بازی های آسیایی هانگژو چین که به خاطر ویروس کرونا یکسال به تعویق افتاد ، بعد از یکسال در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
 
در پایان عباد دلیری ضمن تشکر و قدردانی از اعضای مجمع که یک بار دیگر به وی رای اعتماد دادند ، نکات مهمی از برنامه چهار سال آینده هیات کبدی استان را ارائه نمود
 
همچنین در پایان این مجمع حمید رضا ادیبی بعنوان هبات رئیسه آقایان، زهرا یوسفی گلوردی بعنوان هیات رئیسه خانم ها، سید معصومه ابراهیمی نایب رئیس هیات، وحیده عنایتی ورکی بعنوان خزنه دار، محمد اسماعیل نبی بخش خبره ورزشی و سید حسن هاشمی نیز بعنوان بازرس هیات انتخاب شدند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز