بزرگترین جشنواره و نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور در البرز پایان یافت

۱۴۰۱/۰۴/۲۷ - ۰۹:۰۲:۵۰
کد خبر: ۱۳۵۲۳۷۴
بزرگترین جشنواره و نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور در البرز پایان یافت
بزرگترین جشنواره و نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور در البرز پس از ۵ روز فعالیت موثر و نشاط آفرین برای جامعه ورزش و جوانان و اقشار مختلف مردم شامگاه یکشنبه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، در روز پایانی این جشنواره حضور و استقبال مردم بیش از روزهای قبل بود و هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد به مناسبت عید سعید غدیر خم برنامه ها و مسابقات متنوع تر و جذاب تری را تدارک دیده بودند.

آخرین روز نمایشگاه البته میهمانان ویژه ای هم داشت.دو معاون وزیر ورزش و یکی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در محل نمایشگاه در مجموعه انقلاب اسلامی کرج حاضر شدند و ضمن بازدید از غرفه های مختلف در مراسم پایانی این جشنواره نیز حضور یافتند.

  معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری روز پایانى بزرگترین نمایشگاه و جشنواره فرهنگی ورزشی کشور در استان البرز گفت: ظرفیت فوق العاده ای در ورزش و جوانان البرز وجود دارد که بخشی از آن را در این نمایشگاه مشاهده کردیم‌.

دکتر شکوه فر افرود:  امروز شاهد حضور تعدادی زیادی از ورزشکاران این استان در اردوهای تیم های ملی در رشته های مختلف هستیم و این خود گواه ظرفیت و عیار ورزش البرز است.

وی با اشاره به کم و کیف نمایشگاه گفت: حضور بیش از ۱۵۰ غرفه در این نمایشگاه فرهنگی ورزشی از نقاط عطف آن بود و به خوبی توانست ظرفیت های حوزه ورزش و جوانان را به اقشار مختلف مردم و مسوولان معرفی کند.

 معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان دیگر میهمان روز پایانى بزرگترین نمایشگاه و جشنواره فرهنگی ورزشی کشور در استان البرز بود و عنوان کرد: استان البرز در بخش بانوان توانسته ملی پوشان زیادی را راهی رقابت های برون مرزی کند.

  مریم کاظمی پور افزود:  زیر ساخت های ورزشی البرز در بخش بانوان متناسب با جمعیت حرفه ای ورزشکاران آن نیست و باید برای تقویت و توسعه آن اقدام کرد.

این مسئول تصریح کرد: در واقع نیاز سنجی ها نشان می دهد که مسائل جدی را در این بخش در البرز داریم که باید به آنها به صورت دقیق با هدف بررسی و برطرف کردن این مشکلات و مسائل ورود کنیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پایان با بیان اینکه قدردان فعالیت هیئت های ورزشی البرز هستیم گفت:  البرز از جمله استان های کشور است که سهم ویژه ای در ترکیب تیم های ملی بانوان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در پایان این جشنواره با قدردانی از تمام کسانی که در برپایی و برگزاری این جشنواره همراهی و مشارکت داشتند گفت: استقبال قابل توجه مردم و معرفی ظرفیت های ورزش استان نقطه عطف اولین دوره جشنواره بود و قطعا با رفع ایرادات و نواقص در ادوار آتی شاهد رویدادی با کیفیت تر خواهیم بود.

مجتبی جانعلی افزود: مشارکت و همراهی سازمان های مردم نهاد و هیات های ورزشی نیز در کیفی تر شدن سطح این جشنواره و نمایشگاه اثرگذار بود که جا دارد تشکر ویژه ای از این هم افزایی داشته باشم.

گفتنی است در پایان این جشنواره با برگزاری مراسم اختتامیه از جمعی از فعالان ورزش استان ،عوامل برگزاری و پیشکسوتان تقدیر شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز