آبفا البرز می تواند به یک شرکت مرجع در ساخت مخازن آب تبدیل شود

۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۷:۴۳:۱۷
کد خبر: ۱۳۵۴۹۸۳
آبفا البرز می تواند به یک شرکت مرجع در ساخت مخازن آب تبدیل شود
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور ضمن بازدید از پروژه های در حال احداث آبفای البرز عملکرد این شرکت را رضایت بخش ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز،  مسعود خشایی صبح امروز با حضور در استان البرز  از تاسیسات در حال احداث و تازه احداث شده شامل مخزن شمال فردیس، مخزن شمال کرج، مخزن شمال مهرشهر، مدول سوم تصفیه خانه آب شماره ۲ کرج و مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ بازدید کرد.

 وی با اشاره به رشد ساخت و ساز مخازن در البرز افزود: عملکرد آبفای البرز در سال ۱۴۰۰ رضایت بخش است و در سطح مناسبی قرار دارد.

 وی افزود : آبفای البرز قابلیت آن را دارد که با توجه به نیروهای متخصص و کارآزموده و توانمندی های نهفته آن بتواند به عنوان یک شرکت مرجع در سطح کشور معرفی شده و حتی نمونه کارهای آن به سایر شرکت ها معرفی شود.

 مهندس خشایی ادامه داد: نهضت مخزن سازی در البرز آغاز شده است و توصیه می شود با موافقت وزارتخانه از منابع مالی جدیدی که با نظر شورای شهر انجام می شود درآمدهای حاصله صرف احداث مخازن شود.

 وی با در بخش پایانی برنامه سفر خود به البرز با حضور در مرکز ۱۲۲ آبفا اظهار کرد: ۱۲۲ در خط مقدم تماس با مشترکان قرار داشته و ضروری است تکریم مردم به نحو احسن صورت بگیرد و این کار بسیار حساس و دشوارکارکنان ۱۲۲ قابل تقدیر است.

انتهای پیام

 

نظر شما
نظرات
محمود دوراندیش
|
-
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
0
ایشان بسیار بی جا و غیر کارشناسانه از لام نظر فرمودند و پروژه را رضایت بخش اعلام کردند . بیش از بیست روز هست که کلی از مناطق استان البرز با قطعی بیش از ۱۵ ساعت روبرو هستند.
تا کی میخواهیم فقط شعار بدهیم و سر خود را چون کبک در برف فرو کنیم . کمی وجدان کمی صداقت کمی ....
شما هم مطمئنا این نظر را پخش نمی کنید .
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز