خانه تخصصی دارت شهرستان کرج افتتاح شد

۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۸:۳۳
کد خبر: ۱۳۵۵۱۱۴
خانه تخصصی دارت شهرستان کرج افتتاح شد
در مراسمی با حضور برخی از پیشکسوتان و فعالان رشته دارت خانه تخصصی این رشته ورزشی با عنوان خانه دارت سبحان در شهر کرج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، این خانه دارت با تلاش هیات دارت شهرستان کرج و مشارکت بخش خصوصی عصر روز یکشنبه به بهره برداری رسید.

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان البرز در آیین افتتاح این فضای تخصصی ورزشی اظهار کرد: جا دارد از بانیان ایجاد خانه دارت سبحان قدردانی کنم.دارت رشته ای بسیار جذاب و مفرح است و ایجاد زیرساخت ها کمک شایانی به توسعه آن در نقاط مختلف استان خواهد کرد.

حمیدرضا رضایی افزود: اینکه فردی از امکانات شخصی خود برای ایجاد فضای ورزشی استفاده کند نشان از ظرفیت روحی بالا و علاقه مندی وی به ورزش است.

وی افزود: کار خیر فقط کمک به یک مستحق و ادای یک نذر نیست بلکه می تواند در ایجاد یک فضای ورزشی و محیطی برای فعالیت سالم و سرگرمی و ایجاد بستری برای دوری افراد جامعه از بزه باشد.

photo_2022-07-25_09-16-22

رضایی بیان کرد:22 رشته فعال در هیات انجمن های ورزشی داریم که یکی از آنها دارت است که بسیار فعال و پویا بوده و در هر مناسبتی شاهد برگزاری مسابقات و توسعه این ورزش بوده ایم که جای تقدیر فراوان از مسئول این کمیته و اعضای آن دارد.

مسئول کمیته دارت هیات انجمن های ورزشی استان البرز نیز در این مراسم گفت: خانه دارت غرب کرج ظرفیتی جدید برای آموزش و استعدادیابی در این ورزش است و در آینده شاهد افتتاح فضاهای جدید در نقاط دیگر کرج و استان خواهیم بود.

بهمن اسفندیاری افزود: امیدوارم افتتاح خانه دارت سبحان آغازی برای احداث فضاهای جدید و متعاقب آن میزبانی از مسابقات معتبر در سطح ملی باشد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز