نقد و بررسی کتاب «ماسک ضدپلیس» در کانون لرستان

۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۴:۱۲
کد خبر: ۱۳۵۵۴۳۶
نقد و بررسی کتاب «ماسک ضدپلیس» در کانون لرستان
نشست ادبی نقد و بررسی مجموعه داستانک طنز «ماسک ضد پلیس» با حضور نویسنده کتاب و اعضای ادبی و علاقه مندان در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری دورود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ نشست نقد و بررسی کتاب مجموعه داستانک طنز «ماسک ضد پلیس» با حضور اسماعیل اله دادی نویسنده کتاب، اعضای ادبی، نوجوانان حلقه مطالعاتی شهیدآوینی، تعدادی از مسئولان و علاقه مندان به ادبیات کودک و نوجوان با همکاری مرکز فرهنگی هنری دورود و کتابخانه های عمومی این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست نویسنده کتاب توضیحاتی در خصوص انتشار این اثر بیان داشت و اعضا سوالات و نظرات خور را مطرح و نویسنده کتاب پاسخگوی آنها شد.

 اسماعیل اله دادی، نویسنده کتاب های کودک و نوجوان و مربی فرهنگی کانون استان لرستان و مسئول مرکزشماره 3 بروجرد در خصوص تاثیر طنز و اهمیت آن و همچنین معرفی آثار شاخص طنز کودک نوجوان توضیح داد.

او خطاب به اعضای شرکت کننده گفت: با اغراق با موضوعات اطراف نگاه کنید و از اتفافات جزیی به راحتی عبور نکرده و در هر چیزی به دنبال ماجرایی بامزه باشید.

اله دادی بیان  کرد: کتابهای طنز را بیشتر مطالعه کنید تا بتوانید با نوشته های خود لبخند را به لبهای مخاطب بیاید.

نویسنده کتاب طنز«ماسک ضد پلیس» در پایان گفت: در نوشته هایتان از شگرد تضاد استفاده شود چون که قرار گرفتن دو  چیز که مخالف هم هستند می تواند موقعیت طنز ایجاد کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز