۱۰هزار و ۳۰۰ متر از اراضی کشاورزی در نکا آزاد شد

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۷:۰۴
کد خبر: ۱۳۵۵۸۵۲
۱۰هزار و ۳۰۰ متر از اراضی کشاورزی در نکا آزاد شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از آزاد سازی 10هزار و300 متر از اراضی کشاورزی شهرستان نکا به ارزش 30 میلیارد ریال، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سرهنگ "محمد محمدپور" با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با جرایم اقتصادی به ویژه تصرف به اراضی تغییر کاربری شده کشاورزی در شهرستان نکا که در سطح وسیعی در حال وقوع بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی با مجوز قضائی کلیه پرونده های تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ارتباط با ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها که منجر به طرح شکایت در دادگاه شد را در شهرستان نکا مورد شناسائی قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: ماموران در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند 10هزار و300 متر مربع از اراضی کشاورزی که به صورت غیر قانونی و به بهانه اخذ مجوزات برای ساخت انبارک، اتاق نگهبانی و جانمای نگهداری ادوات کشاورزی اقدام به ساخت ویلا و اخد امتیازات و انشعابات شده بودند را مورد شناسائی قرار دهند.

وی از تشکیل پرونده قضائی و تخریب بناهای ساخته شده و آزادسازی اراضی کشاورزی و بازگرداندن آن به دامان طبیعت، تصریح کرد: ارزش زمین های رها سازی شده برابر نظر کارشناسان بیش از 30 میلیارد ریال می باشد.

سرهنگ محمدپور در پایان خاطرنشان کرد: تغییر ارکان، تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است و برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز