اجرای ۶ پروژه بهسازی و آسفالت راههای روستایی در شهرستان پیرانشهر به طول بالغ بر ۳۴ کیلومتر

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۷:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۹۸۸۵
اجرای ۶ پروژه بهسازی و آسفالت راههای روستایی در شهرستان پیرانشهر به طول بالغ بر ۳۴ کیلومتر
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای ۶ پروژه بهسازی و آسفالت راههای روستایی در شهرستان پیرانشهر به طول بالغ بر ۳۴ کیلومتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در سفر یک روزه به شهرستان پیرانشهر ضمن بازدید از قسمت های مختلف پایانه مرزی تمرچین و تیرپارک های این پایانه مرزی شامل تیرپارک آغری بار ، محورطلایی ، وحدت و مروارید  ضمن نظارت بر آمادگی این پایانه مرزی برای میزبانی از زائران اربعین حسینی بر فراهم نمودن تمامی امکانات و زیرساخت های لازم جهت تردد ایمن و آسایش زائران اربعین تاکید کرد.

 وی همچنین در ادامه این سفر از برخی از پروژه های بهسازی و آسفالت محورهای روستایی شهرستان پیرانشهر از جمله محور روستایی رزگاری به دربکه و محور کندره بازدید و سپس ضمن سرکشی به پروژه اتمام یافته روکش آسفالت محور سه راهی لاجان - پسوه پیرانشهر به طول ۱۰ کیلومتر بر ایمن سازی آن تاکید کرد.

 آرامون با اعلام اینکه مجموع راههای روستایی شهرستان پیرانشهر ۳۴۷ کیلومتر است، ادامه داد : از این مقدار بالغ بر ۱۹۵.۴ کیلومتر آسفالته است که شامل ۷۱ روستا و نزدیک به ۸ هزار خانوار را شامل می‌شود و از این حیث طبق آمار نزدیک به ۸۴ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از راه آسفالته برخوردار هستند و جایگاه ۱۳ را در استان به خود اختصاص داده است.

 این مقام مسئول اظهار داشت : در سال جاری۶ پروژه بهسازی و آسفالت راههای روستایی در شهرستان پیرانشهر به طول بالغ بر ۳۴ کیلومتر اجرا می‌شود که می‌توان به بهسازی و لکه گیری محور رزگاری - اندیزه ( قطعه دوم ) به طول ۸ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد و با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال و محور کندره - گردکسپیان به طول ۴ کیلومتر که زیر سازی آن در دست اقدام است اشاره کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز