دانشگاه‌های علمی کاربردی بهترین بستر برای توسعه کارآفرینی هستند

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۳:۰۶
کد خبر: ۱۳۵۹۹۹۱
دانشگاه‌های علمی کاربردی بهترین بستر برای توسعه کارآفرینی هستند
رئیس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی نقش مهمی در توسعه آموزش های مهارتی منجر به شغل دارد گفت: این دانشگاه بسترساز توسعه کارآفرینی برای دانشجویان و دانش آموختگان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مهدی عباسی اظهار کرد: بهترین بستر برای توسعه کارآفرینی و توسعه رویدادهای استارت آپی و کارآفرینی مراکز و دانشگاه های علمی کاربردی هستند.

وی با اشاره به اینکه درهای پارک علم و فناوری البرز به روی همه فعالان زیست بوم کارآفرینی باز است، گفت: همواره از برگزاری رویدادهایی که جنبه عملی و کاربردی دارد و در کنار صنایع برگزار شود حمایت می کنیم و معتقد هستیم، برگزاری رویدادهای کارآفرینی در کنار صنایع می تواند به ارتباط بیشتر دانشگاه ،صنعت ، اشتغال ، کارآفرینی و توسعه تجاری سازی ایده ها  کمک کند.

عباسی با اشاره به پنجمین رویداد استارت آپی دانش آفرینی در صنعت معماری و شهرسازی گفت: این رویداد اخیرا به همت مدیران مرکز آموزش علمی کاربردی ایران فریمکو  و  پارک علم و فناوری البرز با محورهای ایده های خلاقانه، نوین و دانش بنیان در صنعت ساختمان، شهرسازی و معماری کاربرد سازه های نوین صنعت ساختمان و شهرسازی، تولید محصولات نوآور و به سازی بتنی و فولادی و شیوه های نوین تولید، بازاریابی و فروش محصولات بتنی برگزار شد.

رئیس پارک علم  و فناوری البرز در این رویداد برای تیم های برتر و برگزیده،  تسهیلات تجاری سازی و همچنین استقرار تیم های برگزیده در مرکز نوآوری این مرکز در نظر گرفته شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز