بهسازی خانه ژیمناستیک البرز نیم میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۳۶۱۷۳۶
بهسازی خانه ژیمناستیک البرز نیم میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
رئیس هیات ژیمناستیک استان البرز گفت: بهسازی و ارتقاء تجهیزات و امکانات خانه ژیمناستیک البرز نزدیک به نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، امیر اعظمی اظهار کرد: سالن ملاصدرا به عنوان تنها خانه تخصصی ژیمناستیک استان البرز محسوب می شود و در یک دهه اخیر بار میزبانی از کلاس های آموزشی ،اردوها و مسابقات استان را به دوش کشیده است.

وی افزود: این سالن در بخش های مختلف دچار آسیب فرسودگی هایی شده که نیازمند اختصاص اعتبار برای نوسازی وبهسازی در برخی از اسباب و تجهیزات است.

اعظمی با بیان اینکه در این ارتباط رایزنی هایی را با اداره کل ورزش و جوانان استان وفدراسیون داشته ایم گفت: قول مساعدی از سوی مسئولان دریافت کرده ایم و امیدوارم بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن وسایل و تجهیزات این سالن را به سطح قابل قبولی از استانداردها برسانیم.

رئیس هیات ژیمناستیک استان البرز تصریح کرد: قطعا هر چه کیفیت اسباب و تجهیزات سالن ارتقا یابد فرایند آموزش کیفی تر خواهد شد و می توانیم استعدادهای بیشتری کشف و آموزش دهیم.

وی در پایان گفت: در بخش ژیمناستیک هنری چندسالی است نتوانسته ایم چهره هایی را تحویل تیم ملی دهیم و یکی از اهداف هیات استان در دور جدید فعالیت ها حرکت به سمت قهرمان پروری است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز