استاندار: پیشرفت استان اردبیل نیازمند همراهی و حضور ویژه اصحاب رسانه است

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۱:۳۸
کد خبر: ۱۳۶۲۲۵۴
استاندار: پیشرفت استان اردبیل نیازمند همراهی و حضور ویژه اصحاب رسانه است
استاندار اردبیل گفت: پیشرفت استان اردبیل نیازمند همراهی و حضور ویژه اصحاب رسانه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در جریان حضور در صداوسیمای مرکز استان به‌مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری صداوسیما گفت: پیشرفت استان اردبیل قطعاً نیازمند همراهی، دل‌سوزی و حضور ویژه اصحاب رسانه و فرهنگ است.

وی افزود: برای ریل‌گذاری پیشرفت و توسعه استان اردبیل، باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم و یقیناً تحقق این مهم بدون همت این قشر مهم امکان‌پذیر نخواهد بود.

انجام بیش از ۹۰۰۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در جریان حضور در خبرگزاری مهر استان به‌مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران این خبرگزاری بیان کرد: طی یک سال اخیر اقدامات مهمی در حوزه آب استان انجام و طرح جامع آب تدوین شده و در حوزه راه هم ۵۲ کیلومتر بزرگراه تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان این‌که مسیر پیشرفت استان اردبیل ریل‌گذاری شد، ادامه داد: همچنین در یک سال گذشته بیش از ۹هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان اردبیل محقق شد و نیز جزو استان‌های دارای ظرفیت بهره‌برداری از معادن فلزی شدیم.

اهمیت جلب مشارکت عمومی برای پیشرفت استان اردبیل

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در جریان حضور در خبرگزاری تسنیم استان به‌مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران این خبرگزاری اظهار کرد: جلب مشارکت عمومی برای پیشرفت استان اردبیل هم در زمینه اجرا و هم در زمینه فکر دارای اهمیت است.

وی با تأکید بر افزایش تعامل با رسانه‌ها، گفت: باید زمینه تضارب نظرات مختلف فراهم شود که در این زمینه رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

نقش مهم خبرنگاران در تبیین مطالبات صحیح برای پیشرفت استان اردبیل

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در جریان حضور در مجموعه رسانه‌ای آریتان (ساوالان خبر) استان به‌مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران این مجموعه رسانه‌ای گفت: کار رسانه‌ای سود مادی ندارد اما خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه، مجاهدانه در این مسیر قدم برمی‌دارند.

وی با تأکید بر اهمیت پشتیبانی رسانه‌ای از اقدامات دولت، افزود: خبرنگاران و رسانه‌ها در تبیین مطالبات صحیح برای پیشرفت استان اردبیل می‌توانند نقش مهمی ایفا نمایند.

تقویت بخش خصوصی استان اردبیل از محورهای اصلی پیشرفت اقتصادی است

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در جریان حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان به‌مناسبت روز خبرنگار، ضمن تقدیر از خبرنگاران این خبرگزاری بیان کرد: توجه به موضوع اقتصاد و پیشرفت اقتصادی استان اردبیل، مهم بوده و در این راستا تقویت بخش خصوصی، تقویت زیرساخت‌ها و جلب مشارکت مردم از محورهای اصلی است.

عاملی با تأکید بر تقویت بخش خصوصی استان اردبیل، ادامه داد: استان‌هایی که دارای بخش خصوصی توانمند هستند، مشکلی در مسیر پیشرفت اقتصادی خود ندارند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز