۳ زمین چمن فوتبال در هفته دولت در شهر هیر افتتاح می‌شود

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۳۶۲۳۱۸
۳ زمین چمن فوتبال در هفته دولت در شهر هیر افتتاح می‌شود
بتول حسین زاده گفت: از افتتاح ۳ زمین چمن فوتبال در هفته دولت در شهر هیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، بتول حسین زاده از افتتاح ۳ زمین چمن فوتبال در شهر هیر خبر داد وگفت: زمین چمن طبیعی مجموعه تختی هیر،زمین چمن طبیعی روستای خلیل‌آباد و زمین چمن مصنوعی شهر آراللو در هفته دولت افتتاح می‌شود. 

بتول حسین زاده مسئول اداره ورزش و جوانان شهر هیر در آیین تجلیل از خبرنگاران که به‌مناسبت هفته خبرنگار در بخشداری برگزار شد  گفت: زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی تختی هیر،زمین چمن طبیعی روستای خلیل‌آباد و زمین چمن مصنوعی شهر آراللو در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود:زمین چمن طبیعی مجموعه تختی هیر که حدود دوسال از کاشت و نگه‌داری چمن های این مجموعه زمان می‌گذرد با همکاری بخشدار و اداره کل، در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

حسین‌زاده ادامه داد: زمین چمن طبیعی روستای خلیل آباد و زمین چمن مصنوعی شهر آراللو هم تکمیل شده و در هفته دولت افتتاح می‌گردد. 

بتول حسین زاده در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار،ضمن تشکر و قدردانی از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه بخش هیر اظهار کرد: فعالیت ورزشی و جوانان بخش هیر به حدی منسجم و قوی پیش می‌رود که به راحتی با تمامی روئسای هیات های استانی تعامل و فعالیت انجام می‌گردد و این نشان از فعالیت شبانه روزی همکاران در اداره ورزش و جوانان بخش هیر، بخشداری، شهرداری و شورای شهر و سایر ارگانهای شهر می‌باشد.

بتول حسین زاده در ادامه افزود:با همکاری بخش فنی اداره کل فضای داخلی و حیاط مجموعه ورزشی تختی هیر جدول کشی خواهد شد و با تأمین هزینه‌ ۵۰۰ میلیون تومان از طرف شهرداری و شورای شهر بخش هیر حیاط این مجموعه آسفالت ریزی شده و دراختیار ورزشکاران و عموم مردم شهر هیر قرار خواهد گرفت.

حسین زاده در پایان گفت :از پروژه های نیمه تمام شهر هیر می‌توان، سالن ورزشی چندمنظوره روستای ایوریق را نام برد که این پروژه هم پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دارد و با تأمین برآورد هزینه ۳ میلیارد تومان از سوی اداره کل، این پروژه هم می‌توان بزودی تکمیل و دراختیار مردم و ورزشکاران شهر هیر و روستای ایوریق  قرار گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز