اطلس جامع سرمایه گذاری محمدشهر تدوین می‌شود

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۶:۵۴
کد خبر: ۱۳۶۳۳۲۰
اطلس جامع سرمایه گذاری محمدشهر تدوین می‌شود
شهردار محمدشهر کرج از تدوین اطلس جامع سرمایه گذاری این شهر با هدف شتاب بخشیدن به توسعه و ایجاد سرانه های خدماتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مهرداد حسن زاده امروز شنبه در نشست مشترک با رسانه های گروهی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد اظهار کرد: در این اطلس بخش هایی که می تواند برای شهر آورده داشته باشد شناسایی و به علاقمندان به سرمایه گذاری معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه محمدشهر ظرفیت های ویژه ای برای جذب سرمایه گذار دارد گفت : پروژه هایی را با مشارکت بخش خصوصی در دست اقدام داریم که یکی از آنها احداث بازارچه عمومی است در عین حال در دیگر پروژه ها نیز این آمادگی وجود دارد تا از ظرفیت بخش خصوصی بهره گرفته شود.

حسن زاده با اشاره به اهتمام مدیریت شهری برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، افزود: بعضی از این پروژه‌ها بیش از چند سال نیمه‌کاره مانده بود که توانستیم تعدادی از آن‌ها را به اتمام برسانیم.

وی بیان کرد: در خردادماه امسال 3 پروژه سرای محله، ایستگاه آتش نشانی و سوله مدیریت بحران به مرحله بهره برداری رسید و چند پروژه جدید نیز تعریف شده که از جمله مهمترین آنها می توان به احداث اولین پارکینگ طبقاتی شهر اشاره کرد.

شهردار محمدشهر در توضیح بیشتر گفت: این پروژه از محل اعتبارات شهرداری احداث می شود و فضای تجاری نیز برای آن دیده شده است و در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی ایجاد بازارچه عمومی در وسعت 11 هزار متر مربع، بازارچه محلی در ولدآباد در وسعت 3300 مترمربع و احداث بازارچه غذا در پارک بزرگ شهر را دیگر پروژه های در دست اقدام عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم برخی از آنها را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

حسن زاده با اشاره به اینکه هدف مدیریت شهری ایجاد درآمد پایدار شهری است گفت: سال گذشته به مدد تلاش های صورت گرفته بالاتر از بودجه مصوب درآمد داشتیم و با توجه به این  ظرفیت افزایش محسوسی در بودجه سال جاری شهرداری را شاهد هستیم.

وی در تکمیل صحبت های خود گفت: بودجه مصوب سال گذشته شهرداری محمدشهر 228 میلیارد بود که این رقم با رشدی چشمگیر در سال جاری به عدد 366 میلیارد تومان رسیده است .

photo_2022-08-13_16-49-06

افزایش 4 برابری بودجه فرهنگی مدیریت شهری محمدشهر

رئیس شورای شهر محمدشهر نیز در این نشست با بیان اینکه در کنار توسعه عمرانی شهر نگاهی ویژه به حوزه فرهنگی داریم گفت: در این راستا بودجه فرهنگی شهرداری افزایش 4 برابری را تجربه کرده است.

محمد مهرزاد افزود: نزدیک به 12 میلیارد تومان اعتبار حوزه فرهنگی شهرداری در سال جاری است وبا توجه به این مهم اقدامت فرهنکی متنوعی در سطح شهر در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی شاهده هستیم.

وی با بیان اینکه این تلاش ها موجب ایجاد شور ونشاط اجتماعی در نزد شهروندان شده است گفت: خوشبختانه اقدامات مدیریت شهری محمدشهر مورد توجه مسئولان استانی نیز قرار گرفت و اخیرا محمدشهر به عنوان شهر نمونه فرهنگی از سوی استاندار مورد تقدیر واقع شد.

مهرزاد سهم 58 درصدی اعتبارات عمرانی از بودجه مصوب شهر را یک رکورد دانست و گفت: در این راستا شهر به یک کارگاه عمرانی مبدل شده و در جای جای شهر فعالیت های عمرانی را برای رفع نارسایی ها و ایجاد رضایت در شهروندان شاهد هستیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز