پیام مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به مناسبت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۵:۱۰
کد خبر: ۱۳۶۳۷۲۰
پیام مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به مناسبت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی
حسن رنگرز در پیامی، فرا رسیدن هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را به دست‌اندرکاران و اعضای تشکل‌های مردم‌نهاد‌جوانان و همکاران فعال در این حوزه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، متن پیام دکتر رنگرز به شرح زیر است:

بسمه تعالی
بر و بارِ اشجارِ تلاش و کوشش ، ریشه در اعتضاد ، اعتوار و هم‌بستگی دارد ؛ آنچه که خداوند به تمایزِ عقل و خرد در جمعیت نهاد . و این‌چنین است که بشر ،هر کجا ، همدلانه و مومنانه برای هدفی بکوشد ، ره‌آورد آن چیزی جز موفقیت نخواهد بود
تشکل‌ها همچنان که از نامشان پیداست ، تصویر گرایی و انسجامِ صورت #خرد_جمعی هستند که وجاهت دستیابی به اهداف را در سایه حفظ منافع جمعی توجیه می‌کنند . و بی‌شک ، موفق ، جامعه‌ای است که خود ، سرنوشت خود را به دست می‌گیرد و تحت لوای قانون ، کوشش و تلاش جمعی را نهادینه کند.
بر این اساس ، ضمن ابراز شعف از وقع‌نهادن و مهم بر شمردن تشکل‌ها در تقویم ملی و تخصیص روزی با همین عنوان ، بر خود فرض میدانم تا به این بهانه ، فرا رسیدن این روز و هفته را به جامعه‌ی بزرگ ورزش و جوانان ، خصوصا سازمان‌های‌ مردم ‌نهاد جوانان که فعالانه پیگیر اهداف خود می‌باشند تبریک و تهنیت عرض کرده و امید آن دارم فرهنگ کار٬ گروهی و جمعی در میهن اسلامی ما بیش از همه ایام مورد توجه و تقویت مسئولین و مردم عزیز قرار گیرد.

حسن رنگرز

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز