نشست هم اندیشی سازمان‌های مردم نهاد جوانان البرز برگزار شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۵:۲۳
کد خبر: ۱۳۶۳۸۴۲
نشست هم اندیشی سازمان‌های مردم نهاد جوانان البرز برگزار شد
نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد جوانان استان البرز با مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز؛ دراین نشست که امروزظهر یکشنبه برگزار شد مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، افشاری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل و جمعی از دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان حضور داشتند.

در این نشست دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان به بیان دغدغه ها، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مختلف به ویژه موضوعات اجتماعی پرداختند.

در این نشست مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان با بیان این که " دغدغه جوانان در حوزه بین الملل باید بیشتر و پر رنگ تر شود " بر لزوم توانمندسازی سمن ها تأکید کرد.

مرتضی کامل نواب افزود: خوشبختانه در جلسات با جوانان غالبا با موضوعات کلیدی، مفید و کاربردی روبرو می شویم و این گونه نشست ها معمولا به دور از حاشیه و اتلاف وقت است.

وی با بیان این که " فعالیت در حوزه زنان و کودکان بسیار ارزشمند است " گفت: نگاه ما این نیست که برای سازمان های مردم نهاد جوانان عائله درست کنیم.

کامل نواب با تأکید بر این که " نمی خواهیم سمن ها وابسته صرف به دولت شوند " عنوان کرد: سازمان مردم نهاد جوانان آمده که به صورت داوطلبانه کارش را انجام دهد.

وی با بیان این که " لازم است که در حوزه توانمندسازی سمن ها گام برداریم " گفت: نباید ذهنیت شما از داوطلبانه به وابستگی به دولت تغییر یابد.

مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان با شاره به این که " فعالیت جوانان در حوزه بین الملل در حیطه وظایف ما است " خاطرنشان کرد: در همین راستا اتاق فکر بین الملل را در وزارت ورزش و جوانان تشکیل داده ایم.

وی تأکید کرد: دغدغه جوانان و فعالان سازمانهای مردم نهاد جوانان در حوزه بین الملل باید بیشتر و پر رنگ تر شود.

کامل نواب تصریح کرد: در این زمینه توجه به مسائل بین الملل ضعف جدی داریم و لازم است که فعالان تشکل های جوانان نسبت به این حوزه دغدغه مندتر بوده و به موضوعات جهان اسلام بی تفاوت نباشند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این نشست سمن های البرز را دارای ظرفیت بالقوه و ویژه ای دانست.

مهران افشاری اظهار کرد: البرز جزو استانهای برتر کشور در حوزه سازمانهای مردم نهاد جوانان است.

وی افزود: 230 سازمان مردم نهاد جوانان در سطح البرز از وزارت ورزش و جوانان مجوز گرفته و در حال فعالیت هستند.

افشاری مطرح کرد: سازمانهای مردم نهاد جوانان استان البرز در تمام زمینه ها به ویژه آسیب های اجتماعی بسیار خوب و اثرگذار کار کرده اند.

وی تأکید کرد: به جرأت می توان گفت تک تک سمن های البرز دارای ظرفیت بالقوه و ویژه ای هستند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل با بیان این که " سمن ها بازوان اجرایی اداره کل هستند " تصریح کرد: روز گذشته مراسم باشکوهی با همکاری استانداری البرز به مناسبت ۲۲ مرداد روز تشکل ها و مشارکت مردمی در استان البرز برگزار کردیم که مورد استقبال سازمان های مردم نهاد سایر دستگاه ها نیز قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز