در دیدار سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با کارکنان اداره ارومیه و دریافت عملکرد:

بیرامی: ارومیه به عنوان مرکز استان بیشترین حجم از فعالیت‌های حوزه ورزش و جوانان را داراست

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۵:۰۴
کد خبر: ۱۳۶۴۴۱۱
صبح امروز سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با رئیس و کارکنان ورزش و جوانان شهرستان ارومیه دیدار و در جریان آخرین وضعیت و عملکرد این اداره در حوزه شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در دیدار با علیمردان رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه که که معاونین اداره کل نیز حضور داشتند، درخصوص عملکرد و آخرین وضعیت اداره شهرستان ارومیه قرار گرفت.

در این نشست قالوسیان و خانم‌ها زمان‌زاده و نیرویار مسئولین حوزه‌های باشگاه‌ها، جوانان و ورزش با پاورپوینت عملکرد اداره ارومیه را ارائه دادند.

بیرامی در پایان این دیدار با تمجید از تلاش‌های کارکنان این اداره گفت: حوزه ورزش و جوانان یکی از پرکارترین حوزه‌هاست و باید تلاش‌ها افزایش یابد تا بیش از پیش عملکرد این حوزه نمود پیدا کند.

وی افزود: کارکنان باید نسبت به برنامه محوری، رعایت قانون و مقررات، پیگیری مجدانه نامه‌ها و برنامه‌ها، تقویت ارتباط و تعامل با اداره کل، نظارت و کنترل و هویت دادن به عملکرد را مدنظر داشته باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: جلسات تخصصی و ارائه عملکرد در تمام شهرستان ها با همکاران برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم علاوه بر بالابردن تلاش کارکنان و ادارات نسبت به رفع ایرادات گام برداریم.

بیرامی همچنین افزود: ارومیه به عنوان مرکز استان بیشترین حجم از فعالیت‌های ورزش و حوزه جوانان را دارد و انتظار داریم اداره ارومیه بتواند در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها بیش از پیش موفق باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز