شوراهای اسلامی استان البرز اربعین امسال موکب اختصاصی برپا می‌کنند

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۹:۳۰:۵۴
کد خبر: ۱۳۶۴۵۱۰
شوراهای اسلامی استان البرز اربعین امسال موکب اختصاصی  برپا می‌کنند
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج از برپایی موکب اختصاصی در عمود 801 برای خدمت رسانی به زائرین حسینی (ع) توسط شوراهای اسلامی استان البرز خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی اظهار کرد:امسال برای نخستین باربه همت مجموعه های مدیریت شهری و شورای شهر استان های البرز به صورت مجزا موکب در پیاده روی اربعین برپا می کنند.

وی در ادامه افزود: در این موکب که با حضور نیروهای زیرمجموعه مدیریت شهری برپا خواهد شد در راستای اسکان ،تغذیه، بهداشت و درمان و فرهنگی فعالیت خواهند کرد.

سعیدی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در  بعد از دوسال وقفه، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود مردم امسال حضور حداکثری داشته باشند و در این مراسم معنوی و بزرگترین همایش سیاسی و مذهبی شرکت نمایند

این عضو شورا تاکید کرد: پیاده‌روی اربعین در به تصویر کشیدن جایگاه عاشورا و مهدویت، بیشتر از هر کار فرهنگی و هنری تاثیرگذار است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج در پایان گفت: آثار و برکات اربعین دارای جنبه‌ها و ابعاد متعدد و مختلفی است و علاوه بر اثرات معنوی در تک‌تک افرادی که رهسپار این سفر پرخیروبرکت می‌شوند، کارکردهای گسترده اجتماعی با بازتاب جهانی دارد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز