برپایی اردوی تیم ملی تیرو کمان کشور در استان اردببل

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۷:۰۶
کد خبر: ۱۳۶۴۸۰۳
برپایی اردوی تیم ملی تیرو کمان کشور در استان اردببل
اکبر عبدلی از برپایی اردوی تیم ملی تیرو کمان کشور در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، اکبر عبدلی سرپرست هیبت تیر و کمان استان اردبیل، از برگزاری موفق مسابقات آزاد تیراندازی با کمان استان اردبیل، به میزبانی شهرستان پارس آباد در هفته گذشته خبرداد و گفت: این مسابقات در دو رده آقایان و بانوان برگزار و نفرات برتر این تورنومنت به مسابقات کشوری اعزام می شود.

وی با قدردانی از میزبانی شایسته هیات تیرو کمان شهرستان پارس‌آباد و مجموعه شرکت کشت و صنعت مغان در امر برگزاری مسابقات استانی افزود: با برگزاری موفق این تورنمنت به میزبانی پارس آباد با حمایت های کشت و صنعت مغان در خواست برپایی اردوی تیم ملی تیرو کمان را در استان اردبیل داریم به طوری که در صورت موافقت فدراسیون در آینده نزدیک این اتفاق مهم در استان رقم خواهد خورد.

به گفته عبدلی، همچنین با برنامه ریزی های منسجم و پیگیری های منظم موافقت برگزاری کلاسهای مربیگری در استان اردبیل را از فدراسیون گرفته ایم که بزودی شاهد برگزاری این کلاس ها در سطح استان خواهیم بود.

سرپرست ه‍یات تیراندازی با کمان استان اردبیل ادامه داد: همچنین در هفته تربیت بدنی از تاریخ ۲۶ مهر تا دوم آبان سال جاری شاهد برگزاری مسابقات استانی در تمامی رده های سنی و در بخش آقایان و بانوان خواهیم بود.

وی در پایان نفرات برتر مسابقات آزاد تیراندازی با کمان استان را که با حضور  ۴۰ کماندار در شرکت کشت و صنعت مغان به میزبانی هیات تیراندازی با کمان پارس آباد در رشته های ریکرو ، کامپوند و سنتی روز جمعه ۲۱ مرداد برگزار شد را به شرح زیر اعلام کرد.

در کمان سنتی رده سنی آزاد آقایان ایلیا رستم زاده، منصور نجفی، قادر پورقلی 
در رده بانوان این بخش آریانا دستگیری، مانا نجفی، آیناز محمدی اعلام کرد.

همچنین در ریکرو  رده سنی آزاد آقایان حمید افخمی، امیرحسین محمدی، محمد باقر جعفرزاده و رده  نونهالان پسر امیر حسین محمدی، آمین پارسا، نوید رشیدی و رده سنی آزاد بانوان مبینا نظری، ناهیده حمزه ارباب، زهرا مهری همچنین در رده ریکرو نونهالان دختر محدثه علیزاده، تارا فتحی، پانیذ سعادتی حائز رتبه شدند.

عبدلی ادامه داد: در رشته کامپوند رده سنی آزاد نیز آقایان عباس تیزکار، سینا حسین زاده ، آراز عزیزی در رده های برتر قرار گرفتتند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز