قشر سالمند، بیشترین جانباختگان عابر پیاده در مازندران

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۶:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۵۵۳۰
قشر سالمند، بیشترین جانباختگان عابر پیاده در مازندران
رئیس پلیس راهور استان مازندران ، بیشترین جانباختگان عابر پیاده را از قشر سالمندان بالای 60 سال عنوان کرد. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سرهنگ "نصرالله بیگلری" با اشاره به اینکه اکثر جانباختگان عابر پیاده از قشر سالمندان می باشند، گفت: پله های پل عابر پیاده به دلیل غیر استاندارد بودن، قابلیت استفاده برای قشر سالمند را ندارند.

وی افزود: یکی از موارد مرگ و میر در سال های اخیر که آمار نسبتاً بالایی را به خود اختصاص داده تصادف وسایل نقلیه با عابران پیاده است که با وجود هشدارها و توصیه ها، اما با بی توجهی رانندگان و عابران پیاده همچنان این گونه حوادث و تبعات آن در جامعه ادامه دارد.

سرهنگ بیگلری تصریح کرد: عابران پیاده قشری با تلفات بالا در سوانح و تصادفات شهری است که پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران با تهیه پوستر هشداردهنده تصادفات عابران پیاده را به کلیه شهرداری ها و پلیس راهور شهرستان های تابعه ابلاغ که در حریم پلهای عابر پیاده نصب نمایند.

رئیس پلیس راهور استان مازندران در پایان به شهروندان توصیه کرد: عابران پیاده هنگام حضور در معابر، باید نهایت دقت را برای پیشگیری از حوادث ناگوار داشته باشند و در محل هایی که لازم است از پل عابر پیاده استفاده کنند از مانع و نرده های بلوار و خیابان ها عبور نکنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز